B58. 6.tais cilindrs. Pēdējā cerība
Par to, kā visiem manis redzētajiem F sērijas auto ''slinko'' 6.tais cilindrs, rakstīju šeit. Un šeit var lasīt brīnumstāstu par vienu G sērijas auto, kuram pēc Integrācijas upgrade šis defekts nav novērojams.
Attiecīgi, man bija (neliela) cerība, ka arī mana auto DME būs software upgrade.
Kolēģis sagādāja ISTA 25-11-520 Integrācijas versiju un process varēja sākties.
Diemžēl, cerības izrādījās veltas:
Te gan jāpiebilst, ka lielas cerības neloloju. Ja atceramies E6X/8X/9X un MSD80/81, tad pēdējais upgrade (ieskaitot DIRU un relīzes upgreidotajam MSD81) iznāca 2 gadus pēc production beigām (2012.gadā).
F3X ražošana tika beigta 6 gadus atpakaļ, tādēļ jāpieņem fakts, ka sadarbības partneris (Bosch) jau sen ir pārslēdzies uz nākošās paaudzes DME un BMW modeļu rindu.

Komentāri
Ierakstīt komentāru