Vēl vieni sprauslu atjaunotāji

Pie manis vērsās E60, N53 sērijas dzinēja īpašnieks. Dzinējs vibrējot, it īpaši aukstā starta laikā. Nesen esot mainīta 5.tā cilindra sprausla. Esot uzstādīta profesionāli atjaunota sprausla no uzticama pārdevēja.

Lūk, kā izskatās ''uzticamā'' sprausla. 

Kā redzam, oriģinālie uzraksti aizlīmēti - acīmredzot, sprauslai kaut kas ir darīts. Bet, kas dīvainākais - kodējuma dati nav mainīti! Kā tā?





Lūk, šīs 5.tā cilindra sprauslas flowrate adaptācijas Homogēnā režīmā. Pilnīgi nekorektas!



Un šajā menu redzam, ka pat elektriskie parametri šai sprauslai pamatīgi atšķiras no citām. Jā, citos cilindros ir instalētas 11.tās relīzes sprauslas - elektriskajiem parametriem bija jābūt identiskiem! 



Interesantākais ir redzams, apskatot sprauslas uzrakstus tuvumā.

Zem uzrakstiem redzam, ka tā tiešām esot *048 sprausla, ar aktuālo, 11. relīzi.

Bet, paskatīsim izgatavošanas datus. Pēdējie divi cipari ir izgatavošanas datums. Pēdējais cipars ir 8. Tātad, otrais cipars no beigām varētu būt 1 vai 2. Bet...

Otrais cipars no beigām ir... 3! Sprausla esot izgatavota kāda mēneša 38.tajā datumā!

Ko nozīmē šāda kalendāra ''kļūdiņa''? Tikai vienu - šī sprausla ir lēts Ķīnas viltojums.




Lūk, pārdevēja weblapā atrodamais ''katalogs''. Jā, izrādās, ka Vitesco Technologies tiešām sakuši pārdot ''oriģinālas'' sprauslas. Vēl tuvākajā laikā būšot pieejami NOx sensori. Ņemot vērā to, ka civilizētajā pasaulē joprojām ir tikai viens ražotājs, kas ražo NOx sensoru ''galvas'' (un tas ir NTK), tad top skaidrs, ka arī šie sensori būs Ķīnas viltojumi. Kā šie sensori performē BMW gadījumā, lasiet šeit.


Lūk, šeit reāls piedāvājums. Vai nav lieliski? 458 EUR! Praktiski tikpat, cik jauna sprausla no BMW AG!

Paradoksālākais, ka Vitesco Technologies ir ex Continental grupas uzņēmums (divīzija, kas atdalījusies pirms pāris gadiem), tajā strādājot 35.000 darbinieku! Ilgāku laiku es biju pārliecināts, ka šis ir starptautiska mēroga scam, bet nē - izskatās, ka šis mega uzņēmums tiešām ir reāls. 
Secinājumi ir katra paša ziņā, bet manējie - situācija ir skarba. Milzīgs starptautisks uzņēmums tirgo Ķīnas viltojumus! Tas ir kas (iepriekš) neaptverams.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām