B58. Misfires. Murgs. Part 2
Šī posta pirmajā daļā (šeit) - pastāsts par to, kā B58 uzvedas, ja ir bojāts AC.
Priekš manis interesantākais - dzinējs raustījās tik spēcīgi, ka toreiz DME pat identificēja kaut kādus misfires. Šoreiz paskatīsim, kā DME veicās ar šo (misfiru identificēšanas) uzdevumu.
Kā source ņemsim tos pašus screenshot, kas bija redzami pirmajā posta daļā - divarpus minūtes tukšgaitas ieraksta.
135. sekundē misfire 1. cilindrā, DME neko aizdomīgu neredz. 149. sekundē misfires 4.; 3.; un tad arī 2. cilindros. DME nepamana nevienu no 3 misfirēm.
Interesantākais visā - DME pāris reizes pamanīja tieši 2. cilindra misfires. Viss pārējais - pilnīgi ''garām''!
Vēl viena nianse - DME ilgstoši (pat vairākus desmitus sekunžu) nedzēš misfire skaitītājus. Pat patiesībā korekti strādājošiem cilindriem. Tas ir mājiens, ka dzinējs ilgstoši/nepārtraukti strādā nestabili? Ja tā, tad šis ir vēl viens feils.
Kādi ir mani secinājumi? Atļaušos apgalvot, ka ekstrasensam ar kristāla bumbu veiktos ne sliktāk! Man tikai viens jautājums - kā šādi strādājošu misfire algoritmu varēja palaist sērijveidā? Kā šādu algoritmu var piedāvāt jau 8(!) gadus? Ja šī ideja tukšgaitā nestrādā, būtu vispār to tukšgaitā atslēguši! Ko dod pilnīgi nekorekti strādājoša sistēma? Lai dotu mājienu, ka jāmaina viss? Visas sveces, spoles, sprauslas?
Komentāri
Ierakstīt komentāru