VANOS remonts. Reports

Kopš VANOS remonta, kas aprakstīts šeit, ir pagājuši gandrīz 100.000km. Laiks paskatīties, kā VANOS sokas šobrīd!


Lūk, aukstais starts, pirmās pārdesmit sekundes (dzinēja temperatūra ap 15 oC):

Augšējās līknes: inlet VANOS; apakšējās: exhaust VANOS.
Kā redzam, atšķirība starp pieprasīto un reālo VANOS vērtību ir mazāka par grādu. 

Aukstais starts (beigusies CO katalizatora uzsildīšanas fāze). 1500 .. 2000 RPM:

Lūk, pat pārejas procesa laikā atšķirības starp pieprasīto un reālo pozīciju nepārsniedz 1 .. 2 grādus, bet stacionārā režīmā - ideāli sakrīt.

Daļēji uzsilis dzinējs (dzeses šķidruma temperatūra ap 70 oC, eļļas temperatūra ap 60 oC); 2000 RPM:

Šis temperatūras režīms pirms remonta bija visnestabilākais. Nu viss ir ideāli! Paskatīsim VANOS vārstu PWM:

Gaiši zaļā un gaiši zilā krāsā (abas bold): vārstu PWM vērtības. Vārstu vadība - ideāli stabila!
Dzeltenā krāsā (Axys 3): dzeses šķidruma temperatūra.

Un šeit - uzsildīts dzinējs; 2000 RPM. Bold - exhaust VANOS līknes (tieši ar šo VANOS pirms remonta bija lielākās problēmas):

Kā redzam - vairs nekādu problēmu!

Dati nepārprotami liecina - pēc remonta, 100.000km laikā VANOS darbība joprojām ir perfekta! Kāds ir šīs ''veiksmes'' noslēpums? Eļļas maiņas 2 reizes biežāk kā to nosaka ražotājs/CBS. Neskatoties uz labu braukšanas profilu (auto vidējais ātrums 60 .. 65km/h).



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām