Slēpts Lambda zondes defekts

Šoreiz paldies jāsaka vērīgam mana bloga lasītājam.

Piebilde - DME atmiņā nav kļūdu par Lambda zondēm. It kā visam būtu jābūt kārtībā. Redziet ko aizdomīgu?

Kā redzam, dzinējs strādā Stratified charge. Lambda abās bankās 2.10 .. 2.20.
Kontroles zondu rādījumi apstiprina liesu degmaisījumu.

Nekorektais parametrs atzīmēts attēlā zemāk:

Atkāpe: Platjoslas Lambda zondes tiek trimētas, lai kompensētu dažādu elektronisku mezglu un pašu zondu parametru atšķirību no ideāla. Homogēnā maisījumā trimēšana notiek izmantojot kontroles zondes (tiek kompensēti zondu vadības chipsetu un DME MCU ADC Offset drifti, sīkāks info šeit). Stratified charge režīmā tiek kompensētas platjoslas zondes līknes Ip/Lambda ''stāvuma'' atšķirības no ideāla, izmantojot uzticamus parametrus: patērētā gaisa daudzumu; dzinēja attīstīto griezi, u.c.
Jā, šoreiz DME uzskata, ka tam ir izdevies notrimēt 1.mās bankas platjoslas zondi (tāpēc tā kļūdu atmiņa ir tukša), bet patiesībā - zondes rādījumi ir pilnīgi nekorekti.

Korekts zondes spriegums/Lambda:
a. 2.00/0.99 .. 1.01
b. 2.60/1.80 .. 2.20
c. 3.00/2.80 .. 3.50
d. 3.20/15.0 .. 16.0

Redzot nekorektu Lambda zondes spriegumu kādā no režīmiem, tā ir jāmaina nekavējoši. Agrāk vai vēlāk DME problēmu tāpat pamanīs; defekts nekur nepazudīs. Savukārt, tieši sāda defekta gadījumā līdz remontam jūs sagaida virkne specifisku un grūti izskaidrojamu problēmu, piem.: liela Delay un/vai Flowrate sprauslu adaptāciju atšķirības starp bankām Statified režīmam; lielas Lambda atšķirības starp bankām Stratified režīmā; vibrācija (dīzeļa sajūta) tieši Stratified režīmā.





Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām