Sprauslu noplūdes tests. Uzlabota versija

Kā zina visi, kuriem bijusi kāda saskarsme ar pjezo sprauslām, šo sprauslu tipiskākā problēma: tās tek (pil) zemās temperatūrās. Tātad - aukstā starta laikā. Kāpēc? Degviela (benzīns) zemās temperatūrās zaudē viskozitāti - tas kļūst ''šķidrāks''. 

Lai noteiktu, kura sprausla tek, es balstos uz INPA. Degmaisījuma dati, cilindru mehāniskā efektivitāte - šie parametri skaidri parāda vaininieku.

Šoreiz metode tiem, kas kādu iemeslu dēļ uzticas mehāniskām metodēm. 

Kā rīkoties:

a. izskrūvējiet ārā sprauslas, pavērsiet tās ''uz augšu'', pievienojie tapakaļ pie degvielas Rail;

b. pievienojiet atpakaļ štekerus;

c. atdzesējiet dzinēju;

d. zem sprauslām palieciet papīra salvetes;

e. lūdziet palīgu startēt dzinēju;

f. novērojiet sprauslas izsmidzināto degvielu.


Lūk, kā izskatās korekti strādājoša sprausla:


Un lūk, 4.tā cilindra sprausla:


Kā redzam, papildus korekti izsmidzinātajai degvielas migliņai, skaidri redzams, ka ik pēc pāris sekundēm nopil degvielas pile! Šī sprausla tek!


Un lūg, diagnostikas dati šim pašam auto:


Kā redzam, 2.ās bankas STFT ir ap -20%, kas nozīmē - kāda no šīs bankas sprauslām tek.

Lūk, cilindru mehāniskā efektivitāte:

Lūk, ar sarkanu atzīmēts 6.tais cilindrs (šajā menu cilindri attēloti pēc firing order).
Nav ne mazāko šaubu - tieši 4.cilindra sprausla tek.

Šāds sprauslu tests ir ''jaudīgāks'' kā iepriekš (šeit) publicētais. Šajā testā var pārliecināties, cik kvalitatīvi sprausla aizveras pēc tās darba cikla. Diemžēl, gadās sprauslu defekti:
a. ja sprausla ilgāku laiku (kaut desmiti sekunžu) aizvērta, tā netek;
b. ja sprausla nesen bijusi atvērta, tā kādu brīdi turpina tecēt.

Šī posta tests var līdzēt gadījumos, kad nav pieejami INPA diagnostikas dati vai mehāniķis neprot tos analizēt.


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām