Sprauslu noplūdes tests. Uzlabota versija
Kā zina visi, kuriem bijusi kāda saskarsme ar pjezo sprauslām, šo sprauslu tipiskākā problēma: tās tek (pil) zemās temperatūrās. Tātad - aukstā starta laikā. Kāpēc? Degviela (benzīns) zemās temperatūrās zaudē viskozitāti - tas kļūst ''šķidrāks''.
Lai noteiktu, kura sprausla tek, es balstos uz INPA. Degmaisījuma dati, cilindru mehāniskā efektivitāte - šie parametri skaidri parāda vaininieku.
Šoreiz metode tiem, kas kādu iemeslu dēļ uzticas mehāniskām metodēm.
Kā rīkoties:
a. izskrūvējiet ārā sprauslas, pavērsiet tās ''uz augšu'', pievienojie tapakaļ pie degvielas Rail;
b. pievienojiet atpakaļ štekerus;
c. atdzesējiet dzinēju;
d. zem sprauslām palieciet papīra salvetes;
e. lūdziet palīgu startēt dzinēju;
f. novērojiet sprauslas izsmidzināto degvielu.
Lūk, kā izskatās korekti strādājoša sprausla:
Un lūk, 4.tā cilindra sprausla:
Kā redzam, papildus korekti izsmidzinātajai degvielas migliņai, skaidri redzams, ka ik pēc pāris sekundēm nopil degvielas pile! Šī sprausla tek!
Un lūg, diagnostikas dati šim pašam auto:
Kā redzam, 2.ās bankas STFT ir ap -20%, kas nozīmē - kāda no šīs bankas sprauslām tek.
Lūk, cilindru mehāniskā efektivitāte:
Lūk, ar sarkanu atzīmēts 6.tais cilindrs (šajā menu cilindri attēloti pēc firing order).
Komentāri
Ierakstīt komentāru