Vitesco turpina atjaunot sprauslas

Viens no BMW lietotājiem atsūtīja Vitesco ''atjaunotas'' sprauslas fotogrāfijas. Šīs fotogrāfijas atšķiras no iepriekš redzētajām, tādēļ ir vērts apskatīt tuvāk.




Šai sprauslai Vitesco ''speciālisti'' ir atstājuši neaizklātu relīzes numuru. Acīmredzot, norādot, ka tā ir pēdējās relīzes sprausla. Tiesa gan, kā redzam pēc iepriekšējā posta, viņiem nav sapratne par pamatlietām un viņi ir gatavi ''refurbišēt'' viltojumu melnā korpusā (kāds nekad nav bijis *048 sprauslas pēdējām relīzēm). Attiecīgi - zem uzlīmes patiesībā ar būt līdz 10 gadus veca *048 sprausla, vai pat 10+ gadus veca *079 vai *261 sprausla melnā korpusā. Jā, un, protams, arī viltojums.

Vēl interesanta nianse - šīs sprauslas nņ ir 000041. Varam nojaust, ka Vitesco ir ''atjaunojis'' veselas 40 sprauslas pirms šī ekskluzīvā eksemplāra! Izklausās pēc cienījamas pieredzes! Atvainojos par sarkasmu.

Nobeigumā divas, manuprāt, būtiskas nianses:

a. neskatoties uz ''atjaunošanu'', sprauslas encoding dati nav mainījušies. Kā tas iespējams? Tikai tad, ja sprausla patiesībā nav nemaz atjaunota, vai arī - ''atjaunotājam'' nav aprīkojuma, ar ko mērīt sprauslas parametrus. Ja viņam nav šāds aprīkojums, kā vispār iespējams ''atjaunot'' šīs sprauslas? Man nav atbildes uz šo jautājumu;

b. tāds liels, solīds uzņēmums (Vitesco esot atdalījies no Continental, šajā divīzijā strādājot virs 35.000 darbinieku!) nav iegādājies aprīkojumu uzrakstu uzdrukāšanai! Šāds milzis līmē kaut kādas uzlīmītes? Pat uzlīmītes ir vairākas (četras!), pēc izmēra - neatbilstošas, acīmredzimi līmētas manuāli.

Es joprojām nesaprotu, kas notiek šajā ''uzņēmumā''!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām