Kārtējās viltotās sprauslas

Šoreiz - kārtējais ''veiksmīgais'' pirkums eBay. Pārdevējs it kā esot cienījams, ar daudz pozitīvām atsauksmēm. Un tomēr - sprauslu dati uzrādīja pilnīgi nekorektas vērtības.

Es lūdzu šī N53 dzinēja auto īpašnieku atsūtīt sprauslu fotogrāfijas.


Kas tad tas?

a. *261 sprauslas nav paredzētas šiem dzinējiem;

b. *261 sprauslas nevar miksēt ar *048 sprauslām;

c. redzam, ka sprauslai it kā ir 12.relīze, taču relīzes dati ir modificēti. Redzam, ka vecais uzraksts ir noslīpēts, jaunais - lielāka izmēra fonti, neprecīzi uzkrāsoti. Šāds ''risinājums'' netika izmantots VDO;

d. sprauslas ražošanas dati neatbilst relīzei;

e. šīm sprauslām oriģināli nemaz nebija 12.relīze! Šī 12.tā relīze tika ieviesta rūpnieciski refurbišotām sprauslām (šī atjaunošana notika uz *079 sprauslu 12.relīzes detaļu bāzes), kas bijs paredzētas S63 dzinēju remontiem garantijas laikā. Šīs refurbišotās sprauslas tika īpaši marķētas, šai sprauslai šāds marķējums izpaliek.


Lūk, otra sprausla. Papildus iepriekšminētajam, jāpiebilst:

a. arī šīs sprauslas ražošanas dati neatbilst relīzei;

b. šī sprausla marķēta ar ''R'', diemžēl, arī šis marķējums neatbilst 12.relīzei.

Secinājums - abas sprauslas ir viltojums. Attiecīgi - nekāds pārsteigums, ka to dati ir nekorekti un dzinējam ir misfires, nekorekts degmaisījums, kļūdas, vibrācijas.

Iesakām - pirms sprauslu iegādes, sazinieties ar Bimmerprofs. Mēs novērtēsim jūsu izvēlētās sprauslas.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām