B58. Partial misfires? Part 3
Šajā posmā - savu iespēju robežās daru visu, lai novērstu sava auto tukšgaitas problēmas.
Vispirms: nomainīju aizdedzes spoles 2. un 6. cilindros.
Tad: izgatavoju un uzstādīju snubbers.
Pārbaudu rezultātu ar final edition snubberiem:
Umax no 420V samazināts līdz 320V. Pilnīgi aperiodisks pārejas process. Aizdedzes slēdži vairs nestrādā ''clamp'' režīmā. Teicams rezultāts!
Pāradaptēju dzinēju. Nobraucu ap 200km pilsētas režīmā, bieži ļaujot dzinējam strādāt tukšgaitā. Rezultāts:
Kā redzam:
a. visu cilindru vidējā mehāniskā enerģija ir precīza 0;
b. īstermiņa atšķirība no ideāla ir līdz +/-2..3 vienībām, kas ir +/-3..4%.
Call-up menu uzrāda šādus (tipiski) skaitļus:
Tipiski cilindru nevienmērība šajā menu nepārsniedz +/-1..2 vienības. Reti eventi: līdz +/-3 vienībām īslaicīgi.
Kā redzam, visi cilindri strādā vienlīdz (ne)vienmērīgi.
Mērījumu conditions:
a. āra temperatūra: +8oC; AC kompresora pieprasītā jauda: 0;
b. tuvās gaismas, citi būtiskie elektrības patērētāji atslēgti.
Šis ir visnelabvēlīgākais (rough run mērījumiem) dzinēja darba režīms.
Šeit vietā piebilde: auto nobraukums ir 230.000km, sprauslas nav ne mainītas, ne tīrītas.
Komentāri
Ierakstīt komentāru