Aizdedzes spoles. Mans auto nodega... Part 2
Šajā posta daļā kompensēšu savu negatīvo attieksmi pret amatierisku aizdedzes spoļu tūninga ''biznesu''.
Šoreiz - padoms, kā izvairīties no sava auto nodegšanas pēc šāda ''tūninga''.
Auto aizdegšanās iemesls:
a. uzstādot citas (neatbilstošas/''jaudīgākas'') aizdedzes spoles, tiek pārslogoti DME Ignition slēdži;
b. pārslogots slēdzis agrāk vai vēlāk iziet no ierindas. Defekta rezultātā slēdzis veido īssavienojumu;
c. īssavienojuma rezultātā spolei nepārtraukti tiek pievadīts 14V borta spriegums;
d. ķēdē plūst 15 .. 20A stipra strāva, spolē izdalās 150 .. 200+W liela siltuma enerģija. Sāk kust vadi, sāk kust spole.
Kā novērst šādu scenāriju?
Instalējiet fuse KATRAS aizdedzes spoles + pieslēguma vadā.
a. fuse nomināls: 3 .. 5A; slow-blow tips;
b. instalējiet šos fuse tieši + pieslēguma vadā (nevis vadā uz DME), šādi drošajā zonā būs arī pati aizdedzes spole un tās savienotājs.
Lūk, tieši tik vienkārši un lēti (izmaksas: kādi 10 EUR, kas ietver fuse un fuse holderus) var pasargāt auto no iznīcināšanas.
Lūk, piemērs E60; N54
Drošinātāju ieviešanas vietas atzīmētas ar sarkaniem krustiem:
Komentāri
Ierakstīt komentāru