Aizdedzes spoles. Mans auto nodega... Part 2

Šajā posta daļā kompensēšu savu negatīvo attieksmi pret amatierisku aizdedzes spoļu tūninga ''biznesu''.

Šoreiz - padoms, kā izvairīties no sava auto nodegšanas pēc šāda ''tūninga''.


Auto aizdegšanās iemesls:

a. uzstādot citas (neatbilstošas/''jaudīgākas'') aizdedzes spoles, tiek pārslogoti DME Ignition slēdži;

b. pārslogots slēdzis agrāk vai vēlāk iziet no ierindas. Defekta rezultātā slēdzis veido īssavienojumu;

c. īssavienojuma rezultātā spolei nepārtraukti tiek pievadīts 14V borta spriegums;

d. ķēdē plūst 15 .. 20A stipra strāva, spolē izdalās 150 .. 200+W liela siltuma enerģija. Sāk kust vadi, sāk kust spole.


Kā novērst šādu scenāriju?

Instalējiet fuse KATRAS aizdedzes spoles + pieslēguma vadā.


a. fuse nomināls: 3 .. 5A; slow-blow tips;

b. instalējiet šos fuse tieši + pieslēguma vadā (nevis vadā uz DME), šādi drošajā zonā būs arī pati aizdedzes spole un tās savienotājs.



Lūk, tieši tik vienkārši un lēti (izmaksas: kādi 10 EUR, kas ietver fuse un fuse holderus) var pasargāt auto no iznīcināšanas.


Lūk, piemērs E60; N54

Drošinātāju ieviešanas vietas atzīmētas ar sarkaniem krustiem:




 

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām