Viss iespējamais ir nomainīts. Bez rezultātiem!

Šis posts ir labs piemērs tam, cik liela nozīme ir niansēm.

Šoreiz kā pacients: N53 sērijas dzinējs E sērijas virsbūvē. Šī auto īpašnieks nomainījis pilnīgi visu, ko vien varēja iedomāties: aizdedzes sveces, spoles, sprauslas. Uzstādīja NOXEM. Un tomēr - progress esot precīza 0. Dzinējs strādā saraustīti, tam ir palielināts degvielas patēriņš.

Paskatīsim diagnostikas datus.











Kā redziet, ar sarkanu apvilktu datu netrūkst. DME nav izveidojis pat pamatadaptācijas! Kas noticis?

Šoreiz pie vainas it kā sīkums - servisa centrā vecās adaptācijas ir nodzēstas un... Jaunas nav izveidotas, nenoadaptēts dzinējs atdots īpašniekam. Pat spararats nav noadaptēts! Kamēr spararats nebūs noadaptēts, uz progresu cerēt ir bezjēdzīgi. DME gaida tieši šīs primārās servisa procedūras izveikšanu. Diemžēl, šī ir diezgan populāra situācija - reti kurā servisā ir ko dzirdējuši par dzinēja re-adaptēšanu.


Pirmais solis situācijas labošanā - dzinēja re-adaptēšana.

Pēc dienas es saņēmu jaunu porciju ar diagnostikas datiem:



Kā redzam, DME ir apstiprinājis gan multiplikatīvās, gan Offset LTFT; Integratori ir korekti. Arī kontroles Lambda zondes apstiprina korektu degmaisījumu.

Spararats - noadaptēts. Cilindru mehāniskā efektivitāte - korekta. Dzinējs strādā Stratified charge.


Lūk - sākotnējās adaptācijas: apstiprinātas.


Sākti sprauslu ķīmiskās efektivitātes testi Homogēnā režīmā.


Apstiprinātas banku papildadaptācijas visos temperatūras segmentos.


DME ir veicis sprauslu pilēšanas/atomizācijas/fly-time mērījumus Stratified charge režīmā.


Lūk, arī cilindru ķīmiskās efektivitātes mērījumi gaitā, Stratified charge režīmā - tiek veikti.

Neviena ar sarkanu apvilkta datu lauka! Lieliski.

Pēc dienas auto īpašnieks informēja, ka situācija esot labāka, bet reizēm tukšgaitā varot just paliekošu vibrāciju. Vibrācija nedaudz mainoties, ja īslaicīgi ieslēdzot AC. Šajā brīdī man jāatgādina - lūdzu, turiet ieslēgtu AC! Arī ziemā! Tikai tad, ja AC ir ieslēgts, DME korekti darbojas tukšgaitā. Esmu šo niansi minējis vairākos bloga ierakstos - pameklējiet, ja interesē, kāpēc tā. Jums nav jāuztraucas par temperatūru auto salonā - AC ir pilnīgi automātisks, tā sūknis - ar vadāmu jaudu. Ieslēdziet AC un aizmirstiet par tā klātbūtni.  
Pēc AC ieslēgšanas DME atsāka sprauslu adaptāciju atjaunošanu tukšgaitā un paliekošā vibrācija drīz vien pazuda. 


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām