Viss iespējamais ir nomainīts. Bez rezultātiem!
Šis posts ir labs piemērs tam, cik liela nozīme ir niansēm.
Šoreiz kā pacients: N53 sērijas dzinējs E sērijas virsbūvē. Šī auto īpašnieks nomainījis pilnīgi visu, ko vien varēja iedomāties: aizdedzes sveces, spoles, sprauslas. Uzstādīja NOXEM. Un tomēr - progress esot precīza 0. Dzinējs strādā saraustīti, tam ir palielināts degvielas patēriņš.
Paskatīsim diagnostikas datus.
Kā redziet, ar sarkanu apvilktu datu netrūkst. DME nav izveidojis pat pamatadaptācijas! Kas noticis?
Šoreiz pie vainas it kā sīkums - servisa centrā vecās adaptācijas ir nodzēstas un... Jaunas nav izveidotas, nenoadaptēts dzinējs atdots īpašniekam. Pat spararats nav noadaptēts! Kamēr spararats nebūs noadaptēts, uz progresu cerēt ir bezjēdzīgi. DME gaida tieši šīs primārās servisa procedūras izveikšanu. Diemžēl, šī ir diezgan populāra situācija - reti kurā servisā ir ko dzirdējuši par dzinēja re-adaptēšanu.
Pirmais solis situācijas labošanā - dzinēja re-adaptēšana.
Pēc dienas es saņēmu jaunu porciju ar diagnostikas datiem:
Kā redzam, DME ir apstiprinājis gan multiplikatīvās, gan Offset LTFT; Integratori ir korekti. Arī kontroles Lambda zondes apstiprina korektu degmaisījumu.
Spararats - noadaptēts. Cilindru mehāniskā efektivitāte - korekta. Dzinējs strādā Stratified charge.
Komentāri
Ierakstīt komentāru