Sprauslas tomēr tek!

Šoreiz diezgan bezcerīgs stāsts par kādu N43 sērijas dzinēju.

Šim dzinējam esot bijušas problēmas ar vibrāciju tukšgaitā, it īpaši - aukstā starta laikā. Sprauslas esot dotas testēt, atzītas par labām esot. Uzstādītas atpakaļ dzinējā. Tīrītas. Nulle progresa. Testētas atkārtoti. Atkārtoti atzītas par labām esam. Joprojām - nulle progresa. Kad visi iespējamie scenāriji bija izsmelti un ideju vairs nebija, auto īpašnieks vērsās pie manis.

Silta dzinēja dati (ieskaitot sprauslu adaptācijas) - korekti. Lūk, aukstā starta video screenshot:


Skaidri redzams, ka tek 3. un 4. cilindra (by placement) sprauslas (atzīmētas ar sarkanu).

Lai nebūtu nekādu šaubu par diagnostikas uzticamību, lūdzu auto īpašniekam izskrūvēt sveces:

Lūk, apstiprinājums - skaidri redzams, ka 3. un 4. cilindrā ir ļoti bagāts degmaisījums!

Šis ir viens no ļoti daudziem piemēriem, kas atkal un atkal apstiprina - šo sprauslu ''testēšana'' uz stenda ir pilnīgi bezjēdzīga! Vēl vairāk - tā var neatgriezeniski sabojāt sprauslas! Kāpēc? Lasiet šeit.
Risinājums ir vienkāršs - diagnostika. Diagnostikas (live) dati parādīs, kur slēpjas problēmas.


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām