Viltotas sprauslas. Next level
Šoreiz manu ievērību izpelnījās video, ko YouTube ievietojis viens Krievijas pilsonis. Tā kā video ir krievu valodā, lai vieglāk saprast redzamo - zemāk pievienošu savus komentārus un screenshotus.
Video autors apgalvo, ka šīs sprauslas elektriski nekādi ''nerespondējas''. Autors neprot mērīt šo sprauslu parametrus? Var būt. Taču video autors regulāri piemin, ka testē tieši pjezo sprauslas - rodas iespaids, ka viņš šī tipa sprauslas redz ne pirmo reizi.
Sprauslu konektora daļa izskatās korekti, video var redzēt arī spraudņa kontaktus. Viss izskatās kārtībā un mums, video skatītājiem, nākas vien noticēt, ka elektriski mērot, kaut kas nav tā, kā tam vajadzētu būt.
Krievijas iedzīvotājs esot iegādājies jaunas sprauslas savam N54 sērijas dzinējam. Te gan uzreiz mana piebilde - pievērsiet uzmanību sprauslu kodiem. Un pārbaudiet tos BMW datubāzēs (piem., RealOEM).
Lūk, pirmais pierādījums, ka šīs sprauslas ir viltojumi. Sprauslu ar šo kodu ražošana ir beigta 10(!) gadus atpakaļ.Otrs apstiprinājums viltojumam: uzraksti uz tām liecina, ka tās esot izgatavotas 2016.gada 54.jūlijā. Patiesībai neatbilst ne ražošanas gads, ne arī datums.
Lūk, šīs te sprauslas, savukārt, esot izgatavotas 2011.gada 54.janvārī. Jā, ražošanas gads varētu būt reāls, bet 54.janvāris - te nu biedri drusku pārspīlē.
Otrs viltojuma apliecinājums: sprauslas kodējuma dati. Vairākām sprauslām tie ir vienādi. Redzamas divas kodējumu grupas. Piem., šīm sprauslām tie ir: 681/905. Abi šie parametri ir nekorekti. Mēģinot tos ievadīt ISTA, jūs saņemsiet kļūdas paziņojumu. Savukārt, ja šādus datus ievadīsiet INPA, DME kļūdu listā būs kļūda par sprauslu kodējuma datu plausibilitāti.
Šajā attēlā labi redzam, ka uzrakstu fonti ir nedaudz ''gotiski''.
Tātad, apkopojot viltojuma acīmredzamās pazīmes:
a. nekorekts sprauslu kods;
b. sprauslām ar šo kodu NEBIJA 12.relīzes (pēdējā bija 11.tā);
c. neatbilstošs ražošanas gads;
d. nereāli ražošanas datumi;
e. neatbilstošs uzrakstu fonts;
f. nereāli/nekorekti kodējumu dati.
Manuprāt, vairāk kā pietiekams apjoms datu, lai turētos pa gabalu no šīm sprauslām.
Taču sprauslu pircējs, acīmredzot, neko no šī nezināja. Bet, interesantākais tikai sekos! Turpinam sprauslu apskati.
Šajā attēlā labi redzam - sprauslai izpaliek mikrofiltrs.
Izskrūvējot uzpildes spraudni, redzam ko šokējošu - šeit ir ''dead end'', respektīvi - nav nekāds urbums, pa kuru degvielai nokļūt tālāk sprauslas iekšienē!
Lūk, stiprinājuma plāksnīte ir nevis piemetināta (kā OEM sprauslām), bet - pielīmēta un viegli atdalās no sprauslas korpusa.
Taču interesantākais - sprauslu var atskrūvēt! Jā, oriģinālā sprausla ir sametināta - tai jāiztur 200+ bar liels spiediens. Taču šīs sprauslas viegli var sadalīt ''reizinātājos''.
Lūk, atskrūvēta sprausla un nu redzam - tajā ''iekšā'' nav nekas! Ne vadiņi elektriskam pieslēgumam, ne pjezo elements - nekas!
Lūk - tikai tukšums!
Arī sprauslas nozzle daļa apstiprina - šeit nav paredzēta nekāda degvielas izsmidzināšana. Tikai butaforija.
Kopskats ar izjaukto sprauslu izskatās ļoti dīvaini.
Ko šādu es nebiju redzējis. Turklāt, jāsaprot, ka šādu fake sprauslu izgatavošana nav lēts pasākums. Seit tiek izmantotas CNC virpas, frēzes, vēl ir jāizgatavo plastmasas detaļas, tām jāuzdrukā uzraksti.
Loģiski pieņemt, ka šo sprauslu ražošanas apjomi mērāmi vismaz tūkstošos (ar lielu iespējamību - pat vairāk: vismaz desmitos tūkstošu). Tuvākajā laikā gaidāms liels šādu sprauslu pieplūdums. Esiet uzmanīgi!
Komentāri
Ierakstīt komentāru