N53 160kW. DIRU

N53 sērijas deforsētie dzinēji ar 160kW jaudu tika uzstādīti 325i un 525i auto. Šo dzinēju precīzais nosaukums: N53B30U0.


Atšķirības no pilnās jaudas versijas:

a. ieplūdes kolektorā nav DISA vārstu;

b. drosele tiek atvērta daļēji (maksimālā pieprasītā grieze ir 270Nm);

c. pat kickdown režīmā dzinējs strādā Homogēnā režīmā ar Lambda 1.00.


Konkrētās modifikācijas bonuss: šo versiju var pilnvērtīgi pārbūvēt uz 200kW (N53B30O0). 

Šiem dzinējiem tika uzstādīti MSD80 vadības moduļi ar sākotnējo SW/ZB 7611396. Šī relīze ir pilnīgs murgs: daudz kļūdu; nevienmērīga/saraustīta dzinēja darbība; augsta jūtība pret ceļa segumu (nepārtrauktas feikas 3104 kļūdas), utjpr.

ISTA P piedāvātā pēdējā (jaunākā) ZB relīze: 8619708

DIRU retrofit rezultātā tiek ierakstīts sekojošs ZB: 8619724


Ja vēlaties baudāmu šo dzinēju darbību, noteikti uzstādiet jaunāko ZB un veiciet DIRU retrofit!
 

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Lodāmuru performances testi

Lodāmuru performances testi. Duratool

AiXun T380 lodēšanas stacija