Bezcerīgs gadījums

Pie manis vērsās it kā N53 sērijas dzinēja lietotājs. It kā - jo patiesība izrādījās drusku savādāka.

Esošā situācija - ''viss ir slikti''. Dzinējs strādājot neapmierinoši, pēc adaptāciju dzēšanas pat nespēj noturēt tukšgaitu.

Lūdzu atsūtīt diagnostikas datus. Lūk, daži attēli (daži, jo atlikušajos ir nulles - DME nespēj izveidot adaptācijas).

Lūk, DME nekādi nav izdevies izveidot pamatadaptācijas. Kur problēma?


Lūk, degmaisījuma adaptācijas ir pilnīgi ''šķības''. Offset LTFT - nav apstiprinātas. 2.bankas Integrators - nekorekts; zondes rāda pretrunīgus rādījumus.


Lūk, cilindru mehāniskā efektivitāte. VISI cilindri strādā nekorekti!
Iemesls visam šim? 


Lūk, sprauslu flowrate adaptācijas Stratified charge. Šajos datos nav iespējams identificēt nevienu korekti strādājošu sprauslu! Sprauslu flowrate atšķiras pat par 50..60%! Kā tas iespējams?

Lūk, sprauslu attēli:






Šeit sākas interesantākais.
Izrādās - auto esot nopirkts izsolē. Cilvēks, kas man sūta datus, ir servisa meistars, kurš jau ir veicis zināmus ''priekšdarbus''. Kādus?
Visas vecās sprauslas (tās ir bijušas 06 relīzes) ir atdotas uz ''testu''. Trīs sprauslas atzītas par ''bojātām'', atlikušās - instalētas 4. līdz 6. cilindros. Pirmajos trīs cilindros instalētas iegādātas citas ''lieliskas'' sprauslas. Diemžēl, ar katru manevru situācija kļuvusi tikai sliktāka.
Tātad - workshops ir nopircis 01 un 02 relīdzes, 14(!) gadus vecas sprauslas, kuru vietas jau sen ir izgāztuvē (un normāli tās bija jāapmaina bez maksas atsaukuma programmas ietvaros). Turklāt, kā redzam, uz sprauslām ir pat vairāki ar flomasteru iepriekš veikti uzraksti. Acīmredzot, šo sprauslu pagātne ir visai raiba - tās pabijušas vismaz 3 dzinējos (šo neskaitot). Jā, šiem muzeja eksponātiem ir problēmas, taču it kā ''labajām'' 06 relīzes sprauslām tās ir vēl lielākas!
Kas noticis atlikušajām 06 relīdzes (13 gadus vecām) sprauslām? Lūk, redzam kārtējos ''testa'' upurus. Testa šķidrumā esošās (iepriekš no citām sprauslām nokļuvušās un šajās ''nomazgātās'') mikrodaļas ir nokļuvušas sprauslās. 
Un saldajā ēdienā: NOx sensora dati

Kā redzam, sensors Online mode nav sasniedzis. Jā, esot uzstādīts lietots ''analogs''. Kad norādīju uz defektu, workshop darbinieks teica - nekas, šo sistēmu mēs atslēgsim! Sak, te kaut ko mazliet, bet... Kā var nojaust, budžets jau sen iztērēts.
Šajā brīdī šis gadījums tika atzīts par bezcerīgu un es aizsūtīju refund. 
Šoreiz nesanāks ''pa lēto''. Ir izdarīts viss iespējamais, lai palielinātu remonta izdevumus. Diemžēl, brīnumi tehniskās lietās nemēdz notikt...
Ieteikums - diagnostiku veikt kā pirmo soli darbu sarakstā, nevis tad, kad viss cits jau izmēģināts un kļuvis tikai sliktāk.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām