Sprauslas. Atjaunotas. Jaunas. Kāda starpība...
Šodienas pacients - N43 sērijas dzinējs, kura īpašnieks sūdzas par regulāri atslēgtiem cilindriem; vibrācijām; misfirēm; palielinātu degvielas patēriņu.
Auto nesen uzstādīts NOXEM; pirms tam esot uzstādītas 3 izcilas sprauslas. Divas no tām - ''profesionāli'' atjaunotas, trešā - pilnīgi jauna. Visas iegādātas eBay, no uzticama pārdevēja ar 100% pozitīvu feedback. Kas gan varētu būt nogājis greizi?
Sākam ar kļūdu sarakstu.
Kā redzam, tiešām - tiek atslēgti vairāki cilindri. Visos gadījumos - nekorektas LTFT un STFT vērtības. Pat termostata (termālā menedžmenta) kļūdā redzam nekorektas LTFT vērtības abām bankām.
Turpinam ar diagnostikas datiem.
Learnbits uzrāda nopietnas problēmas. DME nav izdevies izveidot banku adaptācijas; nav izdevies izveidot sprauslu adapācijas ne aukstam dzinējam, ne siltam - Stratified charge režīmā.
Flowrate sprauslu dati uzrāda nenormālas atšķirības (tās pārsniedz +/-20..35% jeb pat 60+% atšķirība starp sprauslām).
LTFT vērtības - katastrofālas; cilindru mehāniskā efektivitāte - nekorekta. Lambda vērtības - nekorektas, Integratoriem neizdodas ''izvilkt'' korektu degmaisījumu.
Diemžēl, diagnoze ir skaidra un skarba - sprauslas ir lietošanai nederīgas.
Apskatīsim, kā izskatās iegādātās sprauslas.
Lūk, atjaunotās sprauslas. Ražotas pirms 7 .. 8 gadiem. Šīm sprauslām pat it kā ir jauni coding dati pievienoti. Diemžēl, kā redzam, live data rāda pavisam citu ainu...
Un šī ir pilnīgi ''jaunā'' sprausla:
Uzraksti uz sprauslas gan liecina, ka tā patiesībā esot ražota 2010.gadā, t.i. pirms 12(!) gadiem. Otra nianse - pirms 12 gadiem vēl nebija 11.relīzes. Treškārt, 11.tā relīze nekad nav ražota melnā korpusā (par to ir pat speciāla atzīme TIS). Un visbeidzot - ''jaunai'' spraulai pievienoti citi/savādāki kodējuma dati? Kā tā?
Secinājums? Sprausla ir lēts viltojums!
Lūk, kā beidzās šo lielisko sprauslu iegāde. Velti iztērēta nauda un, visticamākais, iznīcināti CO katalizatori.
Komentāri
Ierakstīt komentāru