Sprauslas. Atjaunotas. Jaunas. Kāda starpība...

Šodienas pacients - N43 sērijas dzinējs, kura īpašnieks sūdzas par regulāri atslēgtiem cilindriem; vibrācijām; misfirēm; palielinātu degvielas patēriņu.

Auto nesen uzstādīts NOXEM; pirms tam esot uzstādītas 3 izcilas sprauslas. Divas no tām - ''profesionāli'' atjaunotas, trešā - pilnīgi jauna. Visas iegādātas eBay, no uzticama pārdevēja ar 100% pozitīvu feedback. Kas gan varētu būt nogājis greizi?

Sākam ar kļūdu sarakstu.





Kā redzam, tiešām - tiek atslēgti vairāki cilindri. Visos gadījumos - nekorektas LTFT un STFT vērtības. Pat termostata (termālā menedžmenta) kļūdā redzam nekorektas LTFT vērtības abām bankām.


Turpinam ar diagnostikas datiem.





Learnbits uzrāda nopietnas problēmas. DME nav izdevies izveidot banku adaptācijas; nav izdevies izveidot sprauslu adapācijas ne aukstam dzinējam, ne siltam - Stratified charge režīmā.

Flowrate sprauslu dati uzrāda nenormālas atšķirības (tās pārsniedz +/-20..35% jeb pat 60+% atšķirība starp sprauslām).

LTFT vērtības - katastrofālas; cilindru mehāniskā efektivitāte - nekorekta. Lambda vērtības - nekorektas, Integratoriem neizdodas ''izvilkt'' korektu degmaisījumu.

Diemžēl, diagnoze ir skaidra un skarba - sprauslas ir lietošanai nederīgas.


Apskatīsim, kā izskatās iegādātās sprauslas.



Lūk, atjaunotās sprauslas. Ražotas pirms 7 .. 8 gadiem. Šīm sprauslām pat it kā ir jauni coding dati pievienoti. Diemžēl, kā redzam, live data rāda pavisam citu ainu...

Un šī ir pilnīgi ''jaunā'' sprausla:


Uzraksti uz sprauslas gan liecina, ka tā patiesībā esot ražota 2010.gadā, t.i. pirms 12(!) gadiem. Otra nianse - pirms 12 gadiem vēl nebija 11.relīzes. Treškārt, 11.tā relīze nekad nav ražota melnā korpusā (par to ir pat speciāla atzīme TIS). Un visbeidzot - ''jaunai'' spraulai pievienoti citi/savādāki kodējuma dati? Kā tā?

Secinājums? Sprausla ir lēts viltojums!

Lūk, kā beidzās šo lielisko sprauslu iegāde. Velti iztērēta nauda un, visticamākais, iznīcināti CO katalizatori.


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām