N55 Rough run menu. INPA
Paldies Marc par datiem!
Šoreiz, kā izskatās, ir atklāts viens ''noslēpums'', kas attiecas uz INPA Rough run menu Bosch DME.
Marc vērsās pie manis ar interesantu situāciju:
neskatoties uz pāradaptētu spararatu un DME (degvielas u.c. adaptācijas), INPA uzrāda no 0 būtiski atšķirīgas cilindru mehāniskās efektivitātes vērtības 5.; 6. cilindriem. Tipiska situācija:
1. ap 0
2. ap -0.5
3. ap 0
4. ap -0.3
5. ap -1.2
6. ap -1.9
Atvienojot 1.mā cilindra aizdedzes spoli, 0 efektivitātei atbilst ap +8 .. +10. Tātad, 5.tais cilindrs ir ap +10%, bet 6.tais cilindrs tuvu +25% efektivitātei. Turklāt, visu cilindru efektivitātes vidējā vērtība nav 0! Iepriekšējā postā izteicu apgalvojumu, ka nav noadaptēts spararats.
Nē, spararats esot adaptēts vairākas reizes, uz līdzena ceļa! Vēl vairāk - esot mainīts kloķvārpstas sensors un pat spararats, izmaiņas nulle!
Attēlā - Test log dati. Režīms - tukšgaita. Attēlā zemāk - cilindru efektivitātes vērtības
Jā, kā redzam - īpaši izteikti 5. un 6. cilindriem - mehāniskā efektivitāte ir palielināta un nekonverģē uz 0.
Problēmas ar sprauslām (tās tek)? Varbūt citiem cilindriem - problēmas ar gaisu (Valvetronic; HVA)?
Taču mani piesaistīja Overrun režīms. Lūk, dati:
Kā redzam, Lambda ir 16 (tas tiešām ir Overrun režīms); RPM krīt, taču cilindru mehāniskā efektivitāte nav identiska. Spararata sensors (un zobgredzens) noadaptēti, sensors - arī nomainīts, programmatūra - stock. Kas gan pie vainas?
Komentāri
Ierakstīt komentāru