Jautājumu vairāk kā atbilžu

Šodien ar mani sazinājās BMW entuziasts no Polijas. Viņa jautājums bija - vai tiešām sprausla, ko viņam piedāvā Inchcape BMW dīleris Polijā, ir jauna? Pēc viņa vērtējuma - sprausla ir netīra; kāds gar to ir ''grābstījies''; metinājuma šuves izskatās amatiera metinājums. Lūk, attēli:



Situācija izskatās sasodīti līdzīga kā ar Inchcape Latvijas uzņēmuma piedāvātajām sprauslām. Apraksts vairākos turpinājumos šeit

Apstākļi, kas man šķiet vairāk kā interesanti:

a. šīs sprauslas joprojām nav pieejamas ne Zviedrijas, ne Vācijas noliktavās; šo sprauslu skaits backorder atkal (atkārtoti kopš 2021.gada beigām) pārsniedzis 20.000 vienības;

b. arī šī sprausla ražota 2022. gada martā - Latvijā piedāvātās sprauslas bija februāra beigu/marta vidus ražojumi.

Pat, ja mēs pieņemam, ka šīs sprauslas tiešām ir jaunas (tikai 500+ EUR izstrādājums ir aprūsējis; apķēpāts; nenotīrīts; amatieriski sametināts), kā izskaidrot apstākli, ka šī mega deficīta prece gandrīz PUSGADU nostāvējusi noliktavā? Es saprotu 2 nedēļas. Varbūt pat - mēnesi. Bet, šādos deficīta apstākļos: kā iespējams, ka kopš marta vidus neviens šo sprauslu nav pamanījis?

Man ir daudz jautājumu, bet atbilžu nav.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Lodāmuru performances testi

Lodāmuru performances testi. Duratool

AiXun T380 lodēšanas stacija