Jautājumu vairāk kā atbilžu
Šodien ar mani sazinājās BMW entuziasts no Polijas. Viņa jautājums bija - vai tiešām sprausla, ko viņam piedāvā Inchcape BMW dīleris Polijā, ir jauna? Pēc viņa vērtējuma - sprausla ir netīra; kāds gar to ir ''grābstījies''; metinājuma šuves izskatās amatiera metinājums. Lūk, attēli:
Situācija izskatās sasodīti līdzīga kā ar Inchcape Latvijas uzņēmuma piedāvātajām sprauslām. Apraksts vairākos turpinājumos šeit.
Apstākļi, kas man šķiet vairāk kā interesanti:
a. šīs sprauslas joprojām nav pieejamas ne Zviedrijas, ne Vācijas noliktavās; šo sprauslu skaits backorder atkal (atkārtoti kopš 2021.gada beigām) pārsniedzis 20.000 vienības;
b. arī šī sprausla ražota 2022. gada martā - Latvijā piedāvātās sprauslas bija februāra beigu/marta vidus ražojumi.
Pat, ja mēs pieņemam, ka šīs sprauslas tiešām ir jaunas (tikai 500+ EUR izstrādājums ir aprūsējis; apķēpāts; nenotīrīts; amatieriski sametināts), kā izskaidrot apstākli, ka šī mega deficīta prece gandrīz PUSGADU nostāvējusi noliktavā? Es saprotu 2 nedēļas. Varbūt pat - mēnesi. Bet, šādos deficīta apstākļos: kā iespējams, ka kopš marta vidus neviens šo sprauslu nav pamanījis?
Man ir daudz jautājumu, bet atbilžu nav.
Komentāri
Ierakstīt komentāru