Jautājumu vairāk kā atbilžu

Šodien ar mani sazinājās BMW entuziasts no Polijas. Viņa jautājums bija - vai tiešām sprausla, ko viņam piedāvā Inchcape BMW dīleris Polijā, ir jauna? Pēc viņa vērtējuma - sprausla ir netīra; kāds gar to ir ''grābstījies''; metinājuma šuves izskatās amatiera metinājums. Lūk, attēli:



Situācija izskatās sasodīti līdzīga kā ar Inchcape Latvijas uzņēmuma piedāvātajām sprauslām. Apraksts vairākos turpinājumos šeit

Apstākļi, kas man šķiet vairāk kā interesanti:

a. šīs sprauslas joprojām nav pieejamas ne Zviedrijas, ne Vācijas noliktavās; šo sprauslu skaits backorder atkal (atkārtoti kopš 2021.gada beigām) pārsniedzis 20.000 vienības;

b. arī šī sprausla ražota 2022. gada martā - Latvijā piedāvātās sprauslas bija februāra beigu/marta vidus ražojumi.

Pat, ja mēs pieņemam, ka šīs sprauslas tiešām ir jaunas (tikai 500+ EUR izstrādājums ir aprūsējis; apķēpāts; nenotīrīts; amatieriski sametināts), kā izskaidrot apstākli, ka šī mega deficīta prece gandrīz PUSGADU nostāvējusi noliktavā? Es saprotu 2 nedēļas. Varbūt pat - mēnesi. Bet, šādos deficīta apstākļos: kā iespējams, ka kopš marta vidus neviens šo sprauslu nav pamanījis?

Man ir daudz jautājumu, bet atbilžu nav.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām