VANOS problēmas. Part 5

Šajā posta daļā - nekorekti strādājoša VANOS piemērs.

Konkrētajā problēmkeisā kļūda par VANOS pozīciju tika ierakstīta vairākas reizes, bet pēc dinamiskākas izbraukšanas neatgriezās. Tajā pat laikā - bez šaubām, šeit ir problēmas!

Attēlā kopējā informācija par abiem VANOS. Attēla apakšējā pusē, gaiši zaļā krāsā viļņaina līkne: izplūdes VANOS vārsta PWM (Axis 3)


Abu vārstu PWM iezoomoti (Axis 3)

Salīdzinot ar korektu PWM (kas jittero 1 .. 2% robežās), šoreiz PWM jittering sasniedz 15%.

Izplūdes VANOS pieprasītā (absolūtā) pozīcija (brūnā krāsā) un noteiktā pozīcija (melnā krāsā), (Axis 2)

Būtiski - jittering sasniedz pat +/-12 grādus!

Attēlā - bojātā VANOS veiktspēja pārejas procesu laikā
Attēlā redzams, kā VANOS tikai ar pūlēm un neprecīzi sasniedz pieprasīto pozīciju, bet stabilu pozīciju uztur ''lēcieniem''. Kļūda pārsniedz +/-8 ..12 grādus. 
Kā jau minēju raksta sākumā, lai ierakstītu kļūdu DME atmiņā, nesakritībai jābūt 20 grādiem. Tātad - pat šādas, acīmredzamas, problēmas gadījumā - nulle kļūdu, bet virkne problēmu: nevienmērīga gaita un ''tramīga'' tukšgaita; ātra Valvetronic sistēmas izdilšana garantēta.





 

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām