VANOS problēmas. Part 4

Šajā posta daļā - praktiski piemēri.
Vecākas paaudzes dzinēju (konkrēti MSD80) VANOS jittering aprakstu atradīsiet šeit. Šoreiz vairāk par aktuālajiem dzinējiem: BX8 sēriju. Turpmākajos attēlos - jauna un korekti strādājoša BX8 sērijas dzinēja VANOS veiktspēja.

Lūk, kopskats ar abu VANOS datiem:

Ekrāna centrā (gaiši zaļa un gaiši zilas līnijas): abu VANOS mehānismu PWM vērtības. Ekrāna augšējā daļā: 4 pāri ar target/apstiprinātajām sadales vārpstu pozīcijām (relatīvās pozīcijās un attiecībā pret kloķvārpstu).

Lūk, abu VANOS vārstu PWM iezoomoti tuvāk (Axis 3):
Būtiski: PWM vērtību jitter stacionāros apstākļos ir ap 1.5%, ne vairāk.

Šajā attēlā: abu VANOS pieprasītās un reālās pozīcijas (relatīvi), augšpusē - izplūdes VANOS; zemāk - ieplūdes VANOS (Axis 2):


Iezoomots izplūdes VANOS stacionārā režīmā. Pelēka krāsa: pieprasītā pozīcija; dzeltena - noteiktā pozīcija (Axis 2):
Būtiskais - atšķirības no pieprasītā (jittering) ir ap 0.4 grādiem; tikai reti un uz ļoti īsu brīdi sasniedz 0.8/1.2 grādus.

Iezoomota ieplūdes VANOS darbība stacionāros apstākļos. Sarkanā krāsā - pieprasītā pozīcija; zaļā - noteiktā (Axis 2):
Situācija identiska - vidējais jittering nepārsniedz 0.4 grādus; īstermiņa - 0.8/1.2 grādus.

Izplūdes VANOS veiktspēja pārejas procesa laikā (Axis 2):

Īslaicīga neatbilstība (sekundes desmitdaļas) sasniedz 2 grādus.

Identisks attēls par ieplūdes VANOS veiktspēju pārejas procesa laikā (Axis 2):

Ieplūdes VANOS pozīcijas tiek mainītas plašākā diapazonā, tādēļ visi dati (attiecīgā Y rezolūcijā) neietilpst.
Pozīciju minimumi/maksimumi uzrāda analoģisku performanci - īslaicīga pozīcijas neatbilstība nepārsniedz 1 .. 2 grādus.

Attēlā abu vārstu PWM pārejas procesu laikā (Axis 3):
Brīžos, kad sadales vārpstas strauji jāpagriež references pozīcijās, vārsti tiek pilnīgi aizvērti (PWM nokrīt līdz ap 6%). Aktīvas regulēšanas laikā PWM turās stabili 40 .. 50% robežās, bez būtiskas (virs 2 .. 4%) jitterošanas.



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām