Lieliskas Ķīnas sprauslas!

Ja kādam bija šaubas, ka agrāk vai vēlāk Ķīnas uzņēmēji sāks ''štancēt'' N43/N53 sērijas dzinēju sprauslas rūpnieciski, nu variet nešaubīties - tas ir noticis!

Lūk, viens no linkiem.

Nedaudz dīvaini - ķīnieši norāda, ka sprauslas paredzētas dīzeļdzinējiem. Sīkums. Paskatīsimies, ko vēl interesantu mēs redzam šajā solīdajā interneta vietnē.


Attēlā: ekrānšāviņš no video



Šoreiz tiešām ir runa tieši par viltojumiem, nevis vienkārši atjaunotām sprauslām. Kas par to liecina?

a. ražošanas apjomi. Tie esot līdz 10.000 vienībām gadā. Jā, protams, var būt, ka šie ir krāpnieki, taču kopā ar video un papildus attēliem izskatās ticami - tiešām šīs sprauslas tiek ''štancētas'' masveidīgi;

b. uzrakstu šrifts ir nedaudz ''gotisks'', neatbilst oriģinālam; Made in Italy - protams, muļķības;

c. 11.tās relīzes sprauslām nekad nav bijis melns korpuss; vēl vairāk - kopš 04 relīzes tas speciāli no melna tika nomainīts uz pelēku, lai identificētu sprauslas, kas apmaiņas programmas ietvaros tika mainītas uz jaunākām;

d. esošo sprauslu izgatavošanas gads esot 2012.gads, t.i., precīzi pirms 10 gadiem! Ķīnieši nav papūlējušies uzzināt, ko nozīmē tie vertikāli uzdrukātie cipariņi un vienkārši nokopējuši no vecas sprauslas;

e. kodējuma dati ir vienādi visām sprauslām! Attēlā redzamas divas ar identiskiem kodējuma datiem, taču video - visām 6+ tie ir vienādi;

f. kodējuma dati ir nekorekti! Delay (fly time) aprakstošo parametru 128 jums DME ierakstīt neizdosies, jo minimālais akceptētais skaitlis ir 153.


Lūk, cits attēls no šī linka:

Kā redzam, šīs sprauslas esot ražotas 2011.gadā. Šo sprauslu kodējuma datus DME ievadīt izdosies, bet ir skaidrs, ka tie ir pilnīgi ''lieki'', jo attēlā nofotografētajai partijai (neizskatās, ka būtu izmantots Photoshop) visām sprauslām šie dati ir vienādi.

Un vēl viens jauks attēls:
Arī šī sprausla ražota 2012.gadā. Sprauslas kodējuma datus (385) DME atmiņā ievadīt neizdosies, jo maksimālais pieļaujamais skaitlis ir 288.

Kādus secinājumus es izdaru no šiem attēliem?
a. ķīnieši tiešām ''štancē'' šīs sprauslas palielām partijām;
b. viņiem nav ne mazākās nojausmas/intereses par sprauslu coding datiem (lieki piebilst - sprauslas, tātad, netiek mērītas), tie tiek štancēti identiski veselām sprauslu partijām, turklāt, nekādi neiekļaujas pieļaujamajās robežās;
c. tā kā sprauslu partijām (ne bez iemesla) tiek izmantoti dažādi kodējuma dati, tad problēma ar vienādiem kodējuma datiem (kas ātri atklāj viltojumu) tiek ''atrisināta'', pārdevējam paņemot sprauslas no dažādām partijām. Vienīgā ''laža'' - filmēt un fotografēt sprauslu partijas ar vienādu kodējumu. Bet - izskatās, ka te neviens ''nesaspringst''.


Šādas sprauslas - ātrākais veids, kā zaudēt naudu un sabojāt, kā minimums, automašīnas izplūdi, bet, ja paveicas, pat dzinēja virzuļgrupu!

Vai nav lielisks pirkums?


p.s. papildinājums. Izskatās, ka par ''pamatu'' šīm lieliskajām sprauslām tiek ņemtas sen atpakaļ apmaiņas programmas ietvaros no BMW braucējiem savāktās veco relīžu sprauslas. Kāpēc tā domāju?

a. pievērsiet uzmanību savienotājelementiem (štuceriem, kas paredzēti degvielas trubiņu pieskrūvēšanai). Tie atšķiras! Ja sprauslas ''ražotu'' uz vietas, tie būtu vienādi;

b. daļai sprauslu ir oriģinālajām sprauslām raksturīgi kodējumi uz metāla korpusa, kas iesisti ar punktsiti. Es pieņemu, ka kopš zināma laika ražotājs sāka (pēc kāda tehnoloģiskā parametra, piem., nozzle iekšējā diametra) sprauslas grupēt. Vēlāko relīžu ''īstās'' sprauslas visas ir grupētas!

Komentāri

  1. Tā notiek ka nav ko noprirk kaut kas jāsāk, ražot. Ir aitas ir cirpēji.

    Situācija ar oe sprauslām joprojām Baltijā bēdīga?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ne tikai Baltijaa, bet visaa pasaulee. Backorder uz 23.maiju joprojaam 19.000 vienibu.

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām