Lieliskas Ķīnas sprauslas!
Ja kādam bija šaubas, ka agrāk vai vēlāk Ķīnas uzņēmēji sāks ''štancēt'' N43/N53 sērijas dzinēju sprauslas rūpnieciski, nu variet nešaubīties - tas ir noticis!
Lūk, viens no linkiem.
Nedaudz dīvaini - ķīnieši norāda, ka sprauslas paredzētas dīzeļdzinējiem. Sīkums. Paskatīsimies, ko vēl interesantu mēs redzam šajā solīdajā interneta vietnē.
Attēlā: ekrānšāviņš no video
Šoreiz tiešām ir runa tieši par viltojumiem, nevis vienkārši atjaunotām sprauslām. Kas par to liecina?
a. ražošanas apjomi. Tie esot līdz 10.000 vienībām gadā. Jā, protams, var būt, ka šie ir krāpnieki, taču kopā ar video un papildus attēliem izskatās ticami - tiešām šīs sprauslas tiek ''štancētas'' masveidīgi;
b. uzrakstu šrifts ir nedaudz ''gotisks'', neatbilst oriģinālam; Made in Italy - protams, muļķības;
c. 11.tās relīzes sprauslām nekad nav bijis melns korpuss; vēl vairāk - kopš 04 relīzes tas speciāli no melna tika nomainīts uz pelēku, lai identificētu sprauslas, kas apmaiņas programmas ietvaros tika mainītas uz jaunākām;
d. esošo sprauslu izgatavošanas gads esot 2012.gads, t.i., precīzi pirms 10 gadiem! Ķīnieši nav papūlējušies uzzināt, ko nozīmē tie vertikāli uzdrukātie cipariņi un vienkārši nokopējuši no vecas sprauslas;
e. kodējuma dati ir vienādi visām sprauslām! Attēlā redzamas divas ar identiskiem kodējuma datiem, taču video - visām 6+ tie ir vienādi;
f. kodējuma dati ir nekorekti! Delay (fly time) aprakstošo parametru 128 jums DME ierakstīt neizdosies, jo minimālais akceptētais skaitlis ir 153.
Lūk, cits attēls no šī linka:
Kā redzam, šīs sprauslas esot ražotas 2011.gadā. Šo sprauslu kodējuma datus DME ievadīt izdosies, bet ir skaidrs, ka tie ir pilnīgi ''lieki'', jo attēlā nofotografētajai partijai (neizskatās, ka būtu izmantots Photoshop) visām sprauslām šie dati ir vienādi.Šādas sprauslas - ātrākais veids, kā zaudēt naudu un sabojāt, kā minimums, automašīnas izplūdi, bet, ja paveicas, pat dzinēja virzuļgrupu!
Vai nav lielisks pirkums?
p.s. papildinājums. Izskatās, ka par ''pamatu'' šīm lieliskajām sprauslām tiek ņemtas sen atpakaļ apmaiņas programmas ietvaros no BMW braucējiem savāktās veco relīžu sprauslas. Kāpēc tā domāju?
a. pievērsiet uzmanību savienotājelementiem (štuceriem, kas paredzēti degvielas trubiņu pieskrūvēšanai). Tie atšķiras! Ja sprauslas ''ražotu'' uz vietas, tie būtu vienādi;
b. daļai sprauslu ir oriģinālajām sprauslām raksturīgi kodējumi uz metāla korpusa, kas iesisti ar punktsiti. Es pieņemu, ka kopš zināma laika ražotājs sāka (pēc kāda tehnoloģiskā parametra, piem., nozzle iekšējā diametra) sprauslas grupēt. Vēlāko relīžu ''īstās'' sprauslas visas ir grupētas!
Tā notiek ka nav ko noprirk kaut kas jāsāk, ražot. Ir aitas ir cirpēji.
AtbildētDzēstSituācija ar oe sprauslām joprojām Baltijā bēdīga?
Ne tikai Baltijaa, bet visaa pasaulee. Backorder uz 23.maiju joprojaam 19.000 vienibu.
Dzēst