ISTA 4.34.40

Paldies cunftes biedram Rolz par jaunākās ISTA (uz 2022.gada maija sākumu) ieinstalēšanu!

Kādi jaunumi (no man aktuālās - B sērijas dzinēju tēmas) redzami šajā relīzē?

B38 beidzot uzradusies Expert mode (iepriekš tā bija tikai diviem ''nopietnākajiem'' B sērijas dzinējiem B48 un B58). B58 Expert mode ir papildināta. Lūk, B58 jaunā Expert mode list otrā daļa:


Kā redzam, nu papildus pieejamas sekojošas menu:

a. VANOS;

b. Valvetronic;

c. droseles response.


Par katru no menu būs atsevišķs bloga ieraksts, jo nianšu te netrūkst. Ja mani lasa BMW inženieri, būtu lieliski, ja beidzot Expert mode papildinātu tādas ''nesvarīgas'' sadaļas kā:

a. Exhaust. Ļoti noderētu Integratora vērtības; Offset un Multiplikatīvā tipa atdalītas LTFT; Lambda zondu Nernst efektivitāte; simulētie un reālie zondu rādījumi to reakcijas laika novērtēšanai;

b. sprauslu adaptāciju un korekciju dati;

c. adaptāciju learrnbits un normāls to atšifrējums (spararatu ieskaitot).

Jau iepriekš liels paldies, ja kas no šī tiks ieviests.


Diemžēl, joprojām nav izlabotas būtiskākās kļūdas un nepilnības GUI:

a. izmainot Zoom jebkurā no asīm, pointer ''aizpeld''. Respektīvi, katru reizi, mainot Zoom, jāskrollē no jauna līdz aktuālajam apgabalam;

b. pati skrollēšana notiek ļoti samocīti. Ātrā skrollēšana notiek lēnāk kā var skollēt, ''klapējot'' pa rīkjoslu. Rīkjoslas ''pieturēšana'' regulāri ''noraujas'';

c. nav iespēju izplest grafiku pa visu ekrānu;

d. nav iespēju datus eksportēt (jebkādā formātā), lai nosūtītu BMW AG inženieriem.

Vīri, šoreiz atrunas par ''nepareizu'' datoru nederēs - testam tika izmantots no BMW AG iegādāts Getac dators. Tieši tāds aktuālais modelis, kādu piedāvājiet dīleriem!



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām