Jaunas sprauslas. Tiešām?

Ar mani sazinājās N53 sērijas dzinēja īpašnieks. Diagnostika uzrādīja, ka auto ir nopietnas problēmas ar sprauslām. Gandrīz visas tek aizvērtā stāvoklī (1 tek siltam dzinējam, vēl 3 aukstam), vienai sprauslai nopietnas problēmas ar degvielas atomizāciju, vairākām - ļoti spēcīgas flowrate korekcijas.

Auto īpašnieks sprauslas izvilka no dzinēja bloka un informēja mani - situācija esot dīvaina, jo pirms brīža sprauslas esot nopirktas kā jaunas.

Ko mēs redzam attēlā?

Visas sprauslas ir ar aktuālo, 11. relīzi. Taču, visas sprauslas ir izgatavotas 2015.gadā, t.i.: pirms 7(!) gadiem! Pirmais secinājums - vai nu šīs nav jaunas sprauslas, vai tās ir 6..7 gadus ''nostāvējušas'' kādā noliktavā.
Paskatīsimies sprauslas tuvāk. Lūk, piemēram, 1.mā sprausla:

Un šajā attēlā atzīmēšu detaļas, kurām jāpievērš īpaša uzmanība:
Izskatās, ka sprausla ir tikusi tīrīta!

Un tagad paskatīsim citu sprauslas detaļu:
Pievērsiet uzmanību rūsai uz tehnoloģiskajiem ''vāciņiem'':
Šobrīd vairs nav iespējams noskaidrot, kurš un kad ''notīrīja'' rūsu no vāciņu priekšpuses (tas, acīmredzot, noticis, satverot sprauslas ar rokām), taču ir skaidri redzams - vāciņi ir sākuši aprūsēt. Tas ir normāli 7 gadus lietotām sprauslām. Taču interesantākais ir tas, ka šāda pati metināšanas šuve ir veidota arī iepriekš apskatītajā reģionā:
Lūk, divas identiski veidotas šuves, taču pilnīgi atšķirīgs to izskats! Protams, VDO savās rūpnīcās nepulē apakšējo šuvi, arī tā ar laiku aprūsē. 
Man nav ne mazāko šaubu - šīs sprauslas kāds ir ''apstrādājis''. Ja jau sprauslas ir nonākušas šādu ''speciālistu'' rokās, ar 99% iespējamību var paredzēt - tās ir ''tīrītas'' vai ''refurbishētas''. Un šajā brīdī visi jautājumi, kas gan sprauslām noticis, atkrīt. Diemžēl, pāris tūkstoši EUR samaksāti krāpniekiem un ''nomesti zemē''.











Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām