Jaunas sprauslas. Tiešām?
Ar mani sazinājās N53 sērijas dzinēja īpašnieks. Diagnostika uzrādīja, ka auto ir nopietnas problēmas ar sprauslām. Gandrīz visas tek aizvērtā stāvoklī (1 tek siltam dzinējam, vēl 3 aukstam), vienai sprauslai nopietnas problēmas ar degvielas atomizāciju, vairākām - ļoti spēcīgas flowrate korekcijas.
Auto īpašnieks sprauslas izvilka no dzinēja bloka un informēja mani - situācija esot dīvaina, jo pirms brīža sprauslas esot nopirktas kā jaunas.
Ko mēs redzam attēlā?Visas sprauslas ir ar aktuālo, 11. relīzi. Taču, visas sprauslas ir izgatavotas 2015.gadā, t.i.: pirms 7(!) gadiem! Pirmais secinājums - vai nu šīs nav jaunas sprauslas, vai tās ir 6..7 gadus ''nostāvējušas'' kādā noliktavā.
Paskatīsimies sprauslas tuvāk. Lūk, piemēram, 1.mā sprausla:
Un šajā attēlā atzīmēšu detaļas, kurām jāpievērš īpaša uzmanība:
Izskatās, ka sprausla ir tikusi tīrīta!Un tagad paskatīsim citu sprauslas detaļu:
Pievērsiet uzmanību rūsai uz tehnoloģiskajiem ''vāciņiem'':Šobrīd vairs nav iespējams noskaidrot, kurš un kad ''notīrīja'' rūsu no vāciņu priekšpuses (tas, acīmredzot, noticis, satverot sprauslas ar rokām), taču ir skaidri redzams - vāciņi ir sākuši aprūsēt. Tas ir normāli 7 gadus lietotām sprauslām. Taču interesantākais ir tas, ka šāda pati metināšanas šuve ir veidota arī iepriekš apskatītajā reģionā:Lūk, divas identiski veidotas šuves, taču pilnīgi atšķirīgs to izskats! Protams, VDO savās rūpnīcās nepulē apakšējo šuvi, arī tā ar laiku aprūsē. Man nav ne mazāko šaubu - šīs sprauslas kāds ir ''apstrādājis''. Ja jau sprauslas ir nonākušas šādu ''speciālistu'' rokās, ar 99% iespējamību var paredzēt - tās ir ''tīrītas'' vai ''refurbishētas''. Un šajā brīdī visi jautājumi, kas gan sprauslām noticis, atkrīt. Diemžēl, pāris tūkstoši EUR samaksāti krāpniekiem un ''nomesti zemē''.
Komentāri
Ierakstīt komentāru