BMW AG ir krāpnieki? Part 5

Šodien pagājušas 2 nedēļas kopš 1.mās daļas bloga ieraksta. Es veicu zvanu Inchape - lokālajam BMW dīlerim, lai uzzinātu, kas jauns sprauslu jomā. Idejiski - varētu būt apmainītas aizdomīgās/iespējami lietotās...

Pārdošanas menedžeris saka - noliktavu atlikums SE un DE esot 0. Backorder virs 19.000 gab., bet lokālajā noliktavā esot 4 sprauslas! Vai nav izcili? Jā, dīlerim reizēm nelielus daudzumus piegādājot.

Apkopoju savus finansu resursus un pēc īsa brīža biju Dārzciema ielā.

Lūk, divi attēli, kas apraksta situāciju:

Redziet jau pazīstamo noķēpāto kastīti?

Atveru to, bet - iekšā cita sprausla? Tīra, ne miņas no pirksta nospieduma, kas tik nodevīgi vīdēja iepriekšējo reizi!


Taču, apskatam sprauslas kodējuma datus. Nē, tā ir tā pati sprausla! Tikai nu to notīrījuši centīgie dīlera darbinieki! Vai nav lielisks risinājums?

Uz jautājumu - vai ir notikusi krāpšanās, katrs var atbildēt pats. Es tikai piebildīšu dažas pamatlietas:

a. pilnīgi noteitki sprauslu ražotājs nav devis instrukcijas ''pie nepieciešamības sprauslu notīrīt'';

b. izskatās, ka dīlera solījumi/apgalvojumi, ka skaidros situāciju ar mātes uzņēmumu, ir meli, jo es (un arī sprauslu pircējs) neesam saņēmuši nekādu atbildi, bet sprauslas, kas izraisīja tik daudz jautājumu, ir nevis nosūtītas atpakaļ/pārbaudei/apmaiņai, bet - ieliktas atkārtotai pārdošanai, slēpjot problēmu;

c. ja sākumā mēs varējām pieņemt, ka nogrēkojies kāds apakšējā līmeņa darbinieks, tad tagad ir skaidrs - ''risinājumā'' ir iesasaistīta arī dīlera vadība, jo tā piedalījās sapulcē, kur (klienta klātbūtnē) šis problēmgadījums tika ''risināts'';

d. kā noprotam no problēmas slēpšanas fakta, arī pats dīleris (tā stafs) ir sapratuši, ka tādi netīrumi, pirkstu nospiedumi IR nopietna problēma (šādi nekādi nedrīkst izskatīties jauna sprausla). Citādi taču nekas nebūtu jāslēpj, ne? Cien. dīleri - kā tā? Jūs savā lepnajā sapulcē, piedaloties dažādu līmeņu pusvadītājiem un vadītājiem, kolektīvi mēģinājāt pierādīt, ka viss ir ideāli, bet pēc tam cītīgi slēpjat problēmu?

Piedodiet, bet man ir zudusi JEBKĀDA uzticība lokālajam dīlerim. Un jā, šī situācija ir pietiekoši nopietna, lai tiktu informēts BMW AG uzņēmums Vācijā.

Komentāri

  1. Tā taču ir pilnīga krāpšanu.. Gaišā diena laikā. Lietotās sprauslas uzdodot par jaunām un tirgojot.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Shobriid (man) nav 100% skaidrs - taas ir lietotas sprauslas (tagad, vai senaakaa pagaatnee, ja taa ir kaut kaada atjaunoshanas sheema), vai kaut kaada ''atjaunotu'' sprauslu partija ienaakusi tirguu (jo ljoti interesantas/savdabiigas sprauslas peeksnji uzradaas arii Wess, skat. 6.turpinaajumu). Jebkuraa gadiijumaa - taas nav jaunas/smukas sprauslas par 500+ EUR/pcs. Un otra/galvenaa teema - taa nav riiciba, kaadai jaaseko no diilera puses, kad/ja nopietnas probleemas (ar kvalitaati/uzticamiibu/iespeejamu muhljiishanu) tiek identificeetas! Nosleept probleemu un ''nogruust'' detaljas taalaak - tas ir pilniigi nepienjemami!

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām