BMW AG ir krāpnieki? Part 2

Otrajā dienā pēc šīs tēmas 1.mās daļas publicēšanas mani sasniedza interesanta informācija. Abu BMW AG pārstāvju (viens mums ir pilnvērtīgs dīleris, otrs - servisa un rezerves daļu tirgotājs; auto dīlera statuss - atņemts) ofisos esot novērota pamatīga rosība. Es esmu pasludināts par Tautas Ienaidnieku Nr1. Dīlera rezerves daļu tirdzniecības menedžeris Laimonis (pēc dīlera lūguma vārds pilnīgi mainīts) skraidot kā ''apdirsies'' un meklējot manas koordinātes, bļaustoties par BMW AG juristu piesaisti. Esot apkaunots BMW AG, tā dīlera un viņa spīdošais tēls. Bet, vai tiešām tā?

Nē, ne gluži. Iemesls šim siriboram ir cits. Vienā no fotogrāfijām skaidri redzams dīlera pasūtījuma numurs (arī Edgariņš pats izmuldējies saviem kolēģiem, ka tieši šis aspekts ir ''sāpīgākais'' visā stāstā). Kādēļ gan šis pasūtījuma numurs ir tik sensitīva tēma? Pēc šīs uzlīmes var precīzi izsekot, kas/kam/ko/kad ir sūtījis; kam jābūt konkrētajā kastītē. Un lūk - vēl skaistāks foto: lietota sprausla uz šīs maģiskās uzlīmītes fona. Secinājums vienkāršs: acīmredzot, sprauslu apmainīšana tomēr ir notikusi tieši šeit, mūsu pašu ''pusē''. Jo, citādi taču - kādas problēmas? Rakstam pretenziju ''mātei'', lai tā noskaidro, kā DE vai SE noliktavās ''trāpījās'' lietotas detaļas! Bet nē, te sāpe par to, ka:

a. šīs sprauslas ir ''iekšējai lietošanai'', tās nevienam nebija jāredz;

b. redzams dīlera pasūtījuma numurs, kas nepārprotami norāda, kur krāpšanās notikusi.

Un, kas patīkami - BMW AG dīleris nevis cenšas tēmu risināt, pat ''pie rokas pieķerts'', bet mēģina draudēt cilvēkam, kas, acīmredzot, viņu (negodprātīgus darbiniekus) pieķēris krāpšanā! Cienījami!

Un šajā brīdī tie vairāki gadījumi, kad cilvēki vērsās pie manis (runāju par pēdējo pusgadu it īpaši) ar stāstiem, kā BMW AG sertificētajos servisos viņiem nozīmēja visu sprauslu maiņu (pēc manas diagnostikas - pilnīgi nepamatoti), izskatās ''nedaudz'' savādāk. 

Vēl interesanti, ka uz 2022.gada 18.martu:

a. dīlera noliktavā esot 2gab. N43/N53 sērijas dzinējiem paredzētas sprauslas;

b. sertificētā servisa noliktavā esot 3gab. šīs sprauslas.

Interesanti arī tas, ka sertificētā servisa noliktava tika ''pārbaudīta'' aptuveni mēnesi atpakaļ (arī tad noliktavā rēgojās šis 3 sprauslu atlikums), veicot pasūtījumu. Diemžēl, pasūtījums netika izpildīts, jo patiesībā šīs sprauslas noliktavā neesot, tā esot ''kļūda''. Vēl interesantāk, ka pat pēc šī pasūtījuma, vesela mēneša laikā šī ''kļūda'' netika novērsta.

Savukārt, dīlera noliktavā līdzīga ''kļūda'' ir vismaz 3 dienas pēc tam, kad tika konstatēts, ka pat iekšējai lietošanai ''saņemtas'' acīmredzami lietotas sprauslas (un  jaunu/citu nebija un nav). Arī šajā gadījumā tēma bija aktualizēta, ''problēma'' nav (at)risināta. 

Jo vairāk informācijas es saņemu un apkopoju par abu BMW pārstāvju darbu, jo ''interesantāka'' aina paveras.

Šajā brīdī vietā piezīme: šo sprauslu list cena šobrīd ir 480 EUR/pcs, tās ir deficīts jau pēdējo pusgadu. Kā nojaušam, ''bizness'' sanāk diezgan iespaidīgs.


Aicinu atsaukties cilvēkus, kas:

a. pēdējā gada (bet it īpaši - pusgada) laikā ir veikuši sprauslu maiņu sekojošiem dzinējiem: N43/N53/N54/N63; vai saņēmuši priekšapmaksas rēķinus par (tipiski - visu) sprauslu maiņu; vai bijuši uz diagnostiku, kuras laikā ''diagnosticēta'' visu sprauslu problēma;

b. iegādājušies sprauslas dzinējiem N43/N53/N54/N63 kādā no diviem oficiālajiem BMW sertificētajiem servisa centriem;

c. iegādājušies  ''mazlietotas'' vai jaunas sprauslas dzinējiem N43/N53/N54/N63 no iepriekšminēto servisa centru darbiniekiem privāti;

d. iepriekšminēto servisa centru darbiniekus, kas ir informēti par kādām nestandarta darbībām ar rezervesa daļām un to nomaiņu. Anonimitāti garantēju. Un jā, man ir zināmi vairāki jaudīgi juristi, ja kas - labāk būt liecinieka statusā, kā personai, kurai ir tiesības uz aizstāvību.


Savukārt, BMW AG pārstāvi (un/vai personas, kas iesaistītas iespējamajā ''uzņēmējdarbībā'') aicinu man nemēģināt draudēt. Es slikti tolerēju šādu komunikācijas formu.


e-pasts saziņai: kaspars.sprogis.mail@gmail.com

Komentāri

  1. Kāda ir situācija kaimiņos Lietuvā / Igaunijā, Polija ar detaļām nav sanācis atrast uzticamu partneri

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Situaacija ir drankjiiga. Es pats savulaik sanjeemu chupinju ''interesantu'' sprauslu no Handler. Cilveeki no visas Eiropas man suuta jociigu sprauslu (biezhi arii - 10+gadus vecu) atteelus, ko sanjeemushi no lieliem uznjeemumiem, piem., Metzger. Arii diileri visaa Eiropaa meedz izcelties. Nedomaaju, ka LT/EE/PL ir kaadi iipashi iznjeemumi.

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām