Sprauslas no uzticama pārdevēja
Pie manis vērsās N53 sērijas dzinēja īpašnieks. Viņš bija iegādājies 6 sprauslu komplektu savam auto, taču uzstādot tās, sākās problēmas. Divu sprauslu parametri bija sekojoši:
571 700 un 571 757? Vai varētu būt, ka sprauslu īpašnieks ir nepareizi nolasījis datus?
Šādi kodējumu dati nav reālistiski/uzticami, jo, kā redzam no INPA, maksimālā pieļaujamā vērtība ir daudz mazāka: 286 (2.86 mg/stk).
Auto īpašnieks atsūtīja arī sprauslas attēlu:
Jā, tiešām - sprauslu kodējuma dati ir tieši šādi. Auto īpašnieks bija vērsies vairākos starptautiskos BMW forumos, diemžēl, viņa jautājumi palika bez atbildes.
Es labošu šo situāciju.
Pievērsiet uzmanību šīm sprauslas detaļām:
Sprauslai parādījies vēl viens QR koda lauks. Ir redzami bojājumi mehāniskajās detaļās. Interesanti, kādi instrumenti tiek izmantoti sprauslas ''apstrādei'', ja sprauslas detaļas tiek tā bojātas!Auto īpašnieks sprauslas esot iegādājies no cienījama pārdevēja eBay. Pārdevēja name: DieselFixNeuss
Paskatīsimies, ko varam atrast par šo pardevēju!
Šis ir sprauslu restaurēšanas uzņēmums. Sprauslu fotogrāfijām tiek pievienoti attēli, kuros redzams dažāds sprauslu testēšanas aprīkojums. Izskatās solīdi! 100% pozitīvas atsauksmes - iespaidīgi! Un, šoreiz tiešām izskatās, ka pircēji ir reāli un simtus vērti darījumi - nav viltojums.
Diemžēl, dotais piemērs norāda, ka pircējs ir ''ieprircies''. Viņš ir nopircis 5 no 6 sprauslām melnos korpusos (tātad - vai nu 11+ gadus vecas pirmo relīžu sprauslas, vai pat Ķīnas viltojumus), no tām 2 gab. ar pilnīgi nekorektiem parametriem. Acīmredzot, šo sprauslu atjaunotājam nav nekādas sajēgas, kādiem būtu jābūt šo sprauslu parametriem un to izkliedei. Mēs atgriežamies pie vecā stāsta - var būt pats jaudīgākais un jaunākais aprīkojums, taču nejēgas rokās tas nedos neko!
Piezīme: ne bez iemesla BMW mainīja šo veco relīžu sprauslas pret jaunām/uzlabotām! Acīmredzot, reālos apstākļos (augstās temperatūrās) tās feiloja - piem., ieķērās atvērtā stāvoklī. Pašsaprotami, ka istabas temperatūrās un laboratorijas apstākļos (vismaz sākotnēji) šo sprauslu parametri bija korekti. Attiecīgi - šīs pirmo relīžu sprauslas nav izmantojamas (pat neskatoties uz to solīdo vecumu, nezināmo nolietojumu, ''atjaunošanas'' pieredzi) pat tad, ja to kodējuma dati ir korekti!
Paskatoties pārdevēja piedāvājumu, redzams, ka viņam esot 48 gab. šādas sprauslas, katra maksā 200 EUR. Aprakstā (franciski) norādīts, ka sprausla esot paredzēta dīzeļdzinējam. Iespējams, ka sprauslu pārdevējs var tās ''iepičkāt'' kādā dīzelī, bet N43/N53 sērijas dzinējos šīs sprauslas nekādi nestrādās!
Šoreiz - 1200 EUR izmesti ''vējā''.
Vēl interesantāka ziņa mani gaidīja no saulainās Spānijas. 2022.gada 24.janvārī viens no Spānijas BMW dīleriem par skarbu naudu (atgādinu - aktuālā list cena: 580 EUR/pcs) klientam pārdeva 6 sprauslu komplektu it kā tieši no BMW noliktavas Vācijā. Sazinājos ar BMW, kas apstipināja: kopš 2021.gada Q3 tā noliktavās nav nonākusi NEVIENA šī modeļa sprausla (pat simboliskās 630 sprauslas, kas tiek solītas visnaidīgākajiem gaidītājiem, līdz noliktavām nav nonākušas). Vietā loģisks jautājums - kas tās par sprauslām un kurš ''nopelnīja''?
Komentāri
Ierakstīt komentāru