Sprauslas no uzticama pārdevēja. Part 3

Lai kliedētu jebkādas aizdomas, ka es apmeloju cienījamu pārdevēju (sprauslu atjaunotāju), es sprauslu pircējam piedāvāju dzinēja darbības diagnostiku pro bono. Tātad - pircējs ieinstalēja ''jaunās'' sprauslas savam auto, to pāradaptēja un atsūtīja datus. Lūk, kas no tā sanāca.

Vispirms jūsu uzmanībai sprauslu kodējuma dati - variet pārliecināties, ka tās ir tās pašas sprauslas, kas redzamas iepriekšējos turpinājumos (šeit un šeit).



Piezīme: sprauslu kodējuma dati datorā pēc to ievadīšanas var atšķirties (un parasti arī atšķiras) par 1 ..3 zīmēm, jo pēdējais cipars kodējuma datos ir datu integritātes pārbaudes vienība.


Un lūk, arī kļūda par šo sprauslu kodējuma datiem:
Veicot dzinēja re-adaptēšanu, DME atmiņā tika ierakstīta kļūda par 2.ās bankas treknu maisījumu un HPFP sūkņa vadības plausibilitāti. Abas kļūdas (kopā) nozīmē - kāda sprausla 2.ajā bankā ir spēcīgi tecējusi, HPFP ir nācies pielikt papildus pūles, lai uzturētu Rail spiedienu! 




Un tagad paskatīsimies kopējos degmaisījuma datus:



Visi šie pamatdati apstiprina:
a. sprauslām ir ļoti liela flowrate atšķirība;
b. otrajā bankā sprauslas pil tukšgaitā;
c. kopējais degmaisījums ir ļoti trekns (Lambda 0.94);
d. aizvērtā stāvoklī sprauslas spēcīgi tek (Overrun režīmā Lambda ir nevis 20+, bet zem 5.0).

Paskatīsimies cilindru mehānisko efektivitāti:
Lūk. šajā menu:
a. 2.rā un 3.šā cilindru mehāniskā efektivitāte ir palielināta (sprauslas tek);
b. 1.mā cilindra sprausla tek spēcīgi;
c. 5.tā cilindra mehāniskā efektivitāte ir stipri samazināta.
Aptuveni 15 .. 20% no degvielas (un gaisa pārpalikuma) tiek sadedzināta izplūdē, bojājot to!

Un tagad laiks paskatīties sprauslu individuālos datus. Uzreiz jāpiebilst, ka DME nebija spējis pabeigt virkni pamatmērījumu. Lūk, learnbits:

Kā redzam, pat sākotnējos uzstādījumus Stratified charge DME nav izdevies pabeigt. Tāpat nav pabeigti sprauslu flowrate mērījumi Homogēnā režīmā. Sprauslu parametru atšķirības ir izrādījušās tik lielas, ka DME šos testus ir pārtraucis. Taču mums ir sprauslu dati Stratified charge:

 

Šajo datos redzams:
a. sprauslu flowrate atšķirības no paredzētajām ir milzīgas un pārsniedz pat 25 .. 30%!
b. sprauslu Delay parametru atšķirība no paredzētās ir milzīga un sasniedz 2 .. 3 reizes!
No sprauslu vidus nevar pat izdalīt vienu/divas, kas būtu jāmaina. Visu sprauslu parametru neatbilstība ir katastrofāla!

Un vēl daži screenshoti no aukstā starta. Aukstais starts šajā gadījumā nozīmē +4oC.


Kā redzam, sprauslas tek abās bankās (Integratori tuvojas -30% atzīmei); cilindru mehāniskā efektivitāte - pilnīgi nekorekta! Vismaz puse degvielas mēģina sadegt izplūdē.

Diemžēl, visu šo sprauslu vieta ir atkritumos. Neveiksmīgi iztērēti 1200 EUR, turklāt, ja šīs sprauslas netiks demontētas nekavējoši, tēriņi pieaugs par vēl vismaz 2000 EUR, jo būs jāmaina arī CO katalizatori!

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām