Sprausla. Blīvējums

Šoreiz ļoti īss posts - par mehānisku problēmu.

Pirmo reizi redzu izpūstu BMW DI benzīna dzinēja sprauslas blīvējošo gredzenu. Precīzāk - nu jau vairs nav iespējams noteikt, vai tas vispār ir bijis uzinstalēts. Blīvējuma vietā - izdedžu čupiņa.


Te gan jāpiebilst, ka live data un sprauslu individuālās adaptācijas šī cilindra problēmas tieši neuzrādīja. Konkrētajā gadījumā/dzinējā gan sprauslu parametru izkliede bija pamatīga - tajā grūti bija saskatīt kādas likumsakarības. Šim (bojātajam) cilindram bija korekta mehāniskā efektivitāte tukšgaitā (režīms, kurš tiek visvairāk ietekmēts dēļ šāda defekta) gan Homogēnā režīmā, gan Stratified charge. Un abos režīmos - korekti (nepalielināti) sprauslas atvēršanās laiki. Acīmredzot, noplūde gar sprauslu pat šādā gadījumā ir relatīvi neliela.

Es pieņemu, ka blīvējošais gredzens pirms sprauslas uzstādīšanas ir ticis kā bojāts vai ir aizmirsts to uzstādīt vispār. Es pats esmu neskaitāmas reizes mainījis sprauslas, atstājot vecos blīvējošos gredzenus. Bez jebkādām to izpūšanas pazīmēm. Te gan jāņem vērā:

a. veco relīžu sprauslas (līdz 9. . 10.tajai) es atkārtoti nemēģinu uzstādīt;

b. uzreiz pēc izņemšanas uz sprauslas nozzle ir jāuzstāda alumīnija ''kalpaks'', kas saspiež blīvējošo gredzenu;

c. uzstādot sprauslu, gan tās nozzle, gan dzinēja sēžas vieta jāattīra no gružiem un nosēdumiem. 

Šoreiz kaut kas remontu veikušajam mehāniķim ir nogājis greizi.

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām