Lieliskas sprauslas no Metzger

Pirms laiciņa jau rakstīju par lieliskiem NOx sensoriem, kurus par visnotaļ solīdu cenu var iegādāties Metzger. Sīkāks pastāsts lasāms šeit.

Nu pienācis laiks sprauslām. Pie manis vērsās BMW īpašnieks, kurš Metzger bija iegādājies sprauslu N53 sērijas dzinējam.

Labajā pusē - muzeja eksponāts: relīzes 01 OEM sprausla. Kreisajā pusē - sprausla no Metzger.

Jā, kopš pirmajām relīzēm sprauslu ražotājs nebūtiski izmainīja to dizainu. Taču mani vairāk piesaistīja citas lietas:

a. Metzger sprauslas korpuss izskatās netipisks - tas ''spīd un laistās''. Izskatās, ka tas ir ticis īpaši tīrīts. Tas nav jaunas OEM sprauslas izskats;

b. uzlīmīte ar izmainītajiem coding datiem. Kas slēpjas zem tās?

Lūdzu īpašnieku paskatīties.


Kā redzam, zem uzlīmes ''noslēpusies'' 07 relīzes OEM sprausla. Šīs relīzes sprauslas ražoja pirms gadiem 11 .. 12.

Metzger sācis tirgot ''atjaunotas'' sprauslas? Paskatīsimies!

Vispirms paskatījos Metzger Online katalogu DE.

Lūk, esot OE part nopērkams!

Pievērsiet uzmanību atzīmētajam:

Detaļas kods sakrīt ar kodu uz lapiņas pirmajā attēlā! Acīmredzot, esmu uz pareizā ceļa!

Otra ''nebūtiska'' nianse - zaļā ''recycling'' ikoniņa. Tā varētu norādīt uz to, ka detaļa ir ''atjaunota''. Vai arī - darbojas kāda apmaiņas programma.

Nospiežu uz info, lai iegūtu detalizētu aprakstu:

Šeit jau kā Brand minēts: Metzger, bet Condition: Normal. Interesanti.


Paskatījos, kā izskatās Metzger UK/GB Online katalogs:

Vai nav lieliski? Metzger sprausla pat dārgāka kā VDO!

Pievērsiet uzmanību Condition: Remanufactured.

Lūk, Metzger uzpērk vecas sprauslas, lai tās ''atjaunotu'' un tad pārdotu. Šīs megasprauslas cena ir 330 + 60 = 390 EUR! Tas ir par ap 100 EUR dārgāk kā OEM sprausla, ja to pērk no adekvāta pārdevēja. Vai nav lieliski? Šo neadekvāto pārmaksu var samazināt uz pusi, nodrošinot Metzger ar citu nolietotu sprauslu nākošā klienta iepriecināšanai. Bizness ''pa apli''!

Ņemot vērā to, ka pat jaunas OEM sprauslas ir ļoti kaprīzas, man nav ilūziju par padsmit gadus vecu, ''iztīrītu'' sprauslu veiktspēju. Tehnisko līmeni šai ''atjaunošanai'' netieši norāda kaut fakts, ka šīm sprauslām nav sagādātas nozzle uzlikas, kas nodrošinātu sealing ring nospriegotā stāvoklī līdz sprauslas montāžai.






Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām