Sprauslas N54

Iepriekšējā postā jūs varējāt aplūkot, kā sprauslas ''uzlabo'' profesionāļi no Ķīnas.

Bet, paskatīsimies, kas vispār ''notiek'' ar šīm N54/N63 sērijas dzinējiem paredzētajām sprauslām.

BMW kods:  1353 7585261

Lūk, ekrānšāviņš no RealOEM:

Ko, lūdzu? Kopš 2013.gada šīs sprauslas ir aizvietotas ar citām! Jau 8 gadus!

Un tagad paskatīsimies vienu piemēru (no daudziem) eBay. Lūk, ''jaunās'' sprauslas ar kodu 1353 8616079. Esot OEM. Oriģinālajās kastītēs.

Un pat it kā labas atsauksmes!


Lūk, oriģinālā kastīte. Pareizs kods. Ideāls pirkums!

Ko, lūdzu? Kastītē pavisam cita koda detaļa! Un jau iepriekš pamanītais, nedaudz atšķirīgais koda ''uzlabojums'' ar relīzi.

2012.gadā vēl nebija 12.relīzes! Visi bezgalīgie sludinājumi ar šī 1353 7585261 koda sprauslām ir viltojumi! Un, kā redzam, viltotāji iet vēl tālāk - pat pārdod šīs sprauslas it kā oriģinālajās kastītēs, it kā ar jauno kodu! Profesionāli nostrādāts!

Turklāt, šādas fake sprauslas pārdod ne tikai fiziskas personas eBay u.c. sludinājumu vortālos. Šīs sprauslas ir sapirkušies daudzi lielāki un mazāki auto detaļu tirdzniecības veikali visā pasaulē!

Acīmredzot, kāda Ķīnas firma ir nopirkusi sen atpakaļ atsaukumos demontētās sprauslas (bez ilūzijām - tādu bija ļoti daudz, jo auto ar šiem dzinējiem ir saražots milzīgs skaits, visiem pirmajos gados bija sprauslu atsaukumi), pārmarķējusi tās un pārdod atpakaļ. Šis jau vairs nav ''kaktu'' viltošanas gadījums, bet - profesionāli nostādīts bizness, kas ir mērāms desmitos, pat simtos miljonu USD.

Un visbeidzot - jums šķiet, ka tikai viena Ķīnas kompānija tikusi pie lielās naudas? Tas ir naivi!

Lūk, šie jau ir citi darboņi - noslīpēts un pārdrukāts ir tikai relīzes numurs, bet koda pēdējais cipars atstāts iepriekšējais.


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām