BMW AG. Adaptāciju fail. Part 3

Iepriekšējā šīs tēmas postā (šeit) bija piemērs, kā izskatās N53 sērijas dzinējs, ja adaptācijas nesekmīgi veiktas ar ISTA D.

Šoreiz - tas pats dzinējs, kad adaptācijas veiktas pareizi, izmantojot INPA.

Ar zaļu atzīmēju visus būtiskos parametrus, kas ir korekti un iepriekš tādi nebija.

Lūk, learnbits:

DME ir sekmīgi pabeidzis visas (degmaisījuma/sprauslu) adaptācijas.

Lūk, degmaisījuma adaptācijas bankām:

Menu redzamas korektas Offset un Multiplikatīvās banku adaptācijas. Kontroles zondes apstiprina korektu Stoihiometrisku maisījumu, tātad - arī wideband zondes notrimētas korekti. Integratori - ļoti tuvu 0. Lieliski!

Lūk, cilindru mehāniskā efektivitāte:


Visi cilindri strādā korekti. Kopējais degmaisījums - korekts.

Lūk, NOx sensora menu:


NOx sensors apstiprina korektu kopējo degmaisījumu, korekti apstiprināta Offset vērtība Overrun režīmā.

Un visbeidzot - sprauslu mērījumi.

Sprauslu mērījumi Homogēnam režīmam:

Lūk, sprauslu mērījumi Stratified charge, tukšgaitā:


Un šeit - sprauslu mērījumi Stratified charge, daļējas slodzes režīmā:


Kā redzam, sprauslas ir mērītas! Ne bez iemesla visi parametri iekrāsoti zaļā krāsā - tie ir korekti. 

Kā ziņo auto īpašnieks: ''the car feels really good.''

 



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām