BMW AG. Adaptāciju fail. Part 3
Iepriekšējā šīs tēmas postā (šeit) bija piemērs, kā izskatās N53 sērijas dzinējs, ja adaptācijas nesekmīgi veiktas ar ISTA D.
Šoreiz - tas pats dzinējs, kad adaptācijas veiktas pareizi, izmantojot INPA.
Ar zaļu atzīmēju visus būtiskos parametrus, kas ir korekti un iepriekš tādi nebija.
Lūk, learnbits:
DME ir sekmīgi pabeidzis visas (degmaisījuma/sprauslu) adaptācijas.
Lūk, degmaisījuma adaptācijas bankām:
Menu redzamas korektas Offset un Multiplikatīvās banku adaptācijas. Kontroles zondes apstiprina korektu Stoihiometrisku maisījumu, tātad - arī wideband zondes notrimētas korekti. Integratori - ļoti tuvu 0. Lieliski!
Lūk, cilindru mehāniskā efektivitāte:
Visi cilindri strādā korekti. Kopējais degmaisījums - korekts.
Lūk, NOx sensora menu:
NOx sensors apstiprina korektu kopējo degmaisījumu, korekti apstiprināta Offset vērtība Overrun režīmā.
Un visbeidzot - sprauslu mērījumi.
Sprauslu mērījumi Homogēnam režīmam:
Lūk, sprauslu mērījumi Stratified charge, tukšgaitā:
Un šeit - sprauslu mērījumi Stratified charge, daļējas slodzes režīmā:
Kā redzam, sprauslas ir mērītas! Ne bez iemesla visi parametri iekrāsoti zaļā krāsā - tie ir korekti.
Kā ziņo auto īpašnieks: ''the car feels really good.''
Komentāri
Ierakstīt komentāru