Virtuālā zonde. Part 3

Lūk, vēl viens gadījums, kad auto īpašnieks ir nomainījis visu iespējamo: sveces, spoles, zondes, sprauslas...

Taču problēmai nav risinājuma! Kļūdas uzrodas no jauna!


2AF2 un 2AF6 - kļūdas par OEM NOx sensoru. Kā daudzi ''speciālisti'' saka - tas taču ir pavisam nesvarīgs sensors!

Atlikušās divas kļūdas: 2C6C un 2C7F attiecas uz kontroles zondi, Bank 2. Kas gan būtu noticis zondei?


Stop! Ko, lūdzu? Kontroles zonde, 2. Banka?

Pievērsiet uzmanību dzinējam: tas ir N43! Šim dzinējam ir tikai viena kontroles zonde un tā atsaucas kā Bank 1 zonde!

Lūk, vēl viens piemērs rupjām kļūdām DME programnodrošinājumā. Kā redzams no vairākiem dažādiem gadījumiem, JEBKURAS kļūdas par NOx sistēmu (piem., 2AF2; 2AF4; 2AF6; 2AF8; 2AF9; 2B05; 2B07; 2B08; 2B09; 2B0A; 30DE, u.t.t.) var izraisīt šādas virtuālās zondes ''problēmas''! Problēmas reālās izpausmes - DME nespēj notrimēt platjoslas zondes; nespēj uzturēt korektu pat vidējotu degmaisījumu; neveic sprauslu mērījumus - cilindru indivduālais degmaisījums ir pilnīgi nekorekts. Dzinējs vibrē, raustās, tam ir nenovēršami misfires. TA sagādā nopietnas problēmas (emisijas testos CO/HC ir stipri paaugstināts), ar laiku tiek bojāti CO katalizatori.

Jā, jūs variet meklēt software relīzes, kurās nav šī kļūda, taču jebkurā gadījumā - korekta šī sarežģītā dzinēja darbība ir iespējama tikai ar saremontētu NOx sistēmu. Un patīkams bonuss - saremontējot NOx sistēmu, papildus ''parastajam'' uzlabojumam (atjaunota Stratified charge, sprauslu mērījumi, utjpr.) pazūd arī šādas neloģiskas kļūdas un atjaunojas korekta Lambda zondu vadība un trimēšana.


Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām