Virtuālā zonde. Part 3
Lūk, vēl viens gadījums, kad auto īpašnieks ir nomainījis visu iespējamo: sveces, spoles, zondes, sprauslas...
Taču problēmai nav risinājuma! Kļūdas uzrodas no jauna!
2AF2 un 2AF6 - kļūdas par OEM NOx sensoru. Kā daudzi ''speciālisti'' saka - tas taču ir pavisam nesvarīgs sensors!
Atlikušās divas kļūdas: 2C6C un 2C7F attiecas uz kontroles zondi, Bank 2. Kas gan būtu noticis zondei?
Stop! Ko, lūdzu? Kontroles zonde, 2. Banka?
Pievērsiet uzmanību dzinējam: tas ir N43! Šim dzinējam ir tikai viena kontroles zonde un tā atsaucas kā Bank 1 zonde!
Lūk, vēl viens piemērs rupjām kļūdām DME programnodrošinājumā. Kā redzams no vairākiem dažādiem gadījumiem, JEBKURAS kļūdas par NOx sistēmu (piem., 2AF2; 2AF4; 2AF6; 2AF8; 2AF9; 2B05; 2B07; 2B08; 2B09; 2B0A; 30DE, u.t.t.) var izraisīt šādas virtuālās zondes ''problēmas''! Problēmas reālās izpausmes - DME nespēj notrimēt platjoslas zondes; nespēj uzturēt korektu pat vidējotu degmaisījumu; neveic sprauslu mērījumus - cilindru indivduālais degmaisījums ir pilnīgi nekorekts. Dzinējs vibrē, raustās, tam ir nenovēršami misfires. TA sagādā nopietnas problēmas (emisijas testos CO/HC ir stipri paaugstināts), ar laiku tiek bojāti CO katalizatori.
Jā, jūs variet meklēt software relīzes, kurās nav šī kļūda, taču jebkurā gadījumā - korekta šī sarežģītā dzinēja darbība ir iespējama tikai ar saremontētu NOx sistēmu. Un patīkams bonuss - saremontējot NOx sistēmu, papildus ''parastajam'' uzlabojumam (atjaunota Stratified charge, sprauslu mērījumi, utjpr.) pazūd arī šādas neloģiskas kļūdas un atjaunojas korekta Lambda zondu vadība un trimēšana.
Komentāri
Ierakstīt komentāru