Vēl viens uzlabots dzinējs

Šoreiz: N54 sērijas dzinējs. Auto īpašnieka sūdzības: reizēm - paliekoša vibrācija tukšgaitā, reizēm - nevienmērīga darbība. Mainīts viss, ko var iedomāties: spoles, sveces, sprauslas, utjpr., efekts - nulle.

Apskatīsim live data.

Degmaisījums - bagātināts. Tajā pat laikā - korekcijas nelielas. Auto īpašnieks apgalvo, ka ir veicis ieplūdes kolektora smoke test un spiediena test - nekādas gaisa piesūkšanas neesot manītas!


Jā, šeit redzam - degmaisījums (it īpaši 1.majā bankā) ir bagāts, to apstiprina arī kontroles zonde. Papildus problēmas - nav apstiprinātas Offset type LTFT, arī multiplikatīvo LTFT ref vērtības nav atrodamas pierastajos reģistros. 

Šoreiz spēcīgi bagātināts degmaisījums 2.ajā bankā! Kā tā?


Un nu - nekorekts degmaisījums abās bankās! 

 

 
Un pēc mirkļa - atkal problēmas 1.majā bankā!
 


Šeit vēl ekstrēmāks skats. Visu sprauslu multiplikatīvās adaptācijas ļoti nobīdītas uz liesāka degmaisījuma pusi, vismaz trijām - adaptācijas ir ārpus atļautā koridora! Taču - bankas LTFT, kurām bija jānostrādā ''vispirms'', ir ļoti tuvu 0! Kāpēc tā? Vēl vairāk - nav pat kļūdu par adaptācijas koridoru robežu pārsniegšanu!

Visam komplektā:


 

Ai, šī esot ar dzinēja ''tūnu'' saistīta ''nebūtiska'' kļūda. Reizēm gan parādoties arī citas kļūdas par boost u.c. lietām...

Ko teikt šī auto īpašniekam? Diemžēl, ''chip tūneru'' ''uzlabojumi'' ir pilnībā izdemolējuši DME vadību. Te nav ko brīnīties par periodiskām vibrācijām. DME pat nespēj uzturēt puslīdz korektu banku degmaisījumu. Bez ilūzijām - visai ātri CO katalizatori būs jāmaina pret jauniem. TA uzlīmes saņemšanas problēmas - mazākās.

Piedevām, izskatās, ka degvielas kartes ir modificētas, lai palielinātu izsmidzināto degvielas daudzumu. Ar domu - vairāk degvielas - lielāka jauda. Diemžēl, DME visus šos centienus ir samazinājis līdz 0, samazinot katras sprauslas adaptāciju kartes. Patiesībā: jaudas un griezes pieaugums nulle, bet - vibrācijas, raustīšanās, nekorekts degmaisījums - bonusā!

Šo šedevru esot veikusi komūnā labi zināma un respektējama chip tūninga kompānija. Jāatzīst - iespaidīgi!




Komentāri

  1. Kpc jādod savu mašīnu miskastiekiem uz "tūnings"

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. probleema ir - es neesmu redzeejis NEVIENU korektu ''tūninga'' rezultaatu. Neatkarigi no taa, vai to ir veicis ''kaktu'' meistars vai megadaargs starptautisks uznjeemums...

      Dzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām