eBay - emulators vai sensors?
Šodien nejauši pamanīju sludinājumu eBay:
Lūk, sludinājumā minēts, ka konkrētais produkts ir :a. OEM sensors
b. emulators
Es iebildīšu - vienlaicīgi abi būt nevar! OEM sensors nav emulators, savukārt, emulators strādā pavisam savādāk kā OEM sensors.
Palasot aprakstu, top skaidrs, ka runa ir par OEM sensoru, nevis emulatoru.
Detalizētāk par sensora vs emulatora atšķirībām var lasīt šeit, bet īsā versija - ja jūsu auto nav jauns (vai nesen uzstādīts jauns) NOx katalizators, OEM sensora instalēšana nedos nekādu pozitīvu rezultātu. Jā, kļūdas par tā darbību pazudīs, taču dzinējs neatjaunos Stratified charge, nemērīs sprauslas - DME darbosies limp mode: tāpat kā līdz šim. Diemžēl, jaunākajiem E sērijas auto, kuri aprīkoti ar N43/N53 sērijas dzinējiem, jau ir ap 10 gadiem - to NOx katalizatori 99% gadījumu ir novecojuši.
Turklāt, atcerieties - ļoti būtiski ir veikt nepieciešamās servisa procedūras:
a. attīrīt NOx katalizatoru, veicot desulfatēšanas sesiju (svarīgi, ja tiek uzstādīts OEM sensors);
b. veikt dzinēja re-adaptēšanu (svarīgi gan OEM sensora, gan emulatora uzstādīšanas gadījumā).
Tikai pēc šīm servisa procedūrām DME mēģinās atjaunot Stratified charge, veikt sprauslu mērījumus. Protams, ja būs kļūdas par NOx katalizatora veiktspēju (30E9), vai nepietiekama tā reālā veiktspēja (ko DME identificēs uzreiz pēc desulfatēšanas sesijas), kļūdas par CO katalizatoriem vai jebkuru citu sistēmu, DME neatjaunos Stratified charge un šī investīcija būs pilnīgi bezjēdzīga.
Pēc sensora uzstādīšanas noteikti pārbaudiet, vai DME ir atjaunojis Stratified charge! Tieši šis ir kritērijs, vai remonts ir bijis sekmīgs.
Nobeigumā - mani, protams, interesēja pozitīvās atsauksmes:
Lūk, kā redzam, 3 no 4 atsauksmēm atzīmēts: kļūdas, kas attiecas uz NOx sensoru, pazuda. Diemžēl, nevienā no atsauksmēm nav minēts par galveno - vai dzinējs atjaunoja Stratified charge. Esmu skeptiski noskaņots.
Komentāri
Ierakstīt komentāru