Misfire counters. Troubleshoot 2

Izmantojot lētus ELM327 adapterus, jāpacieš dažas neērtības.
Ko nozīmē ''lētus''? Piemēram, oriģinālais EML327 chipsets (uz Microchip 18F bāzes) maksā ap 20 EUR. Attiecīgi - adapteris, kas sastāv no chipseta, korpusa, BT/WiFi/USB moduļa, nekādi nevar maksāt 3 .. 5 EUR. Skaidrs, ka šādos adapteros tiek izmantoti ''analogi'' chipseti.
Alternatīvu augstas kvalitātes izstrādājumu piedāvā, piemēram, Outfils uzņēmums no Francijas. Bet, arī šajā gadījumā brīnumu nav - adapteris maksā vismaz 10 reizes dārgāk kā ''parastais'', eBay nopērkamais.

Vai ir vērts pirkt OEM adapteri, ja (pietiekoši reti) jānolasa tikai misfire counters? Ja esiet ar mieru paciest zināmas neērtības - droši variet izmantot arī lētās alternatīvas.

Pamanītie trūkumi lētajiem adapteriem:
a) nestabils BT un WiFi savienojums - adapteris tīklam jāpievieno vairākas reizes;
b) nestabila datu nolasīšana - dati jānolasa vairākas reizes.

Aplūkojot datus, pārliecinieties, ka:
a) visu cilindru visu skaitītāju min vērtības ir 0; max vērtības ir 65535;
b) ir nolasītas visas skaitītāju vērtības.
Ja kaut viens nosacījums neizpildās, nolastiet datus atkārtoti.

Pievērsiet uzmanību datu struktūrai:
a) pirms misfire skaitītājiem ir ieraksts, kas sākas ar TID S81 un maksimālo vērtību 5000;
b) misfire skaitītāji sastāv no pāra skaita ierakstiem, pa 2 katram cilindram; maksimālās vērtības 65535.

Piezīme:
a) N43 sērijas dzinējiem tiek izvadītas 2 X 4 = 8 misfire counters rindas;
b) N53/N54/N55 sērijas dzinējiem tiek izvadītas 2 X 6 = 12 misfire counters rindas;
c) N62/N63/S63 sērijas dzinējiem tiek izvadītas 2 X 8 = 16 misfire counters rindas.

Piemērs. N53 sērijas dzinējs.
Ar sarkanu atzīmēta TID S81 rinda, pēc kuras jāseko 12 misfire counters datu rindām. Diemžēl, attēlā redzamas tikai 11(!) datu rindas. Acīmredzot, pēdējā datu rinda - 6. cilindra starpsesiju misfiru dati nav nolasīti.
Attiecīgi, ja datu identifikāciju sāk no ''beigām'', visi dati tiek nolasīti pilnīgi nekorekti! Esiet uzmanīgi, atšifrējot datus.



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām