Multi-ignition
Lūk, kā izskatās multi-ignition.
Darba režīms: tukšgaita, auksts dzinējs.
Kā redzam:
a) vispirms ir viens/pirmais galvenais ignition events;
b) pēc 20ms seko 5(!) secīgi sekundārie ignition eventi.
20ms pie 600 RPM atbilst ap 70o - tātad, sekundārie eventi seko tuvu darba cikla otrajai pusei. Sekundārie ignition eventi paredzēti, lai labāk sadedzinātu atlikušo degvielu un uzlabotu emisiju sastāvu izplūdē un šajā režīmā (auksts dzinējs, darbs ar bagātinātu degvielu) - arī aizdedzes sveces ''nosusināšanai'' gadījumā, ja gadījies misfire.
Darba režīms: tukšgaita, auksts dzinējs.
a) vispirms ir viens/pirmais galvenais ignition events;
b) pēc 20ms seko 5(!) secīgi sekundārie ignition eventi.
20ms pie 600 RPM atbilst ap 70o - tātad, sekundārie eventi seko tuvu darba cikla otrajai pusei. Sekundārie ignition eventi paredzēti, lai labāk sadedzinātu atlikušo degvielu un uzlabotu emisiju sastāvu izplūdē un šajā režīmā (auksts dzinējs, darbs ar bagātinātu degvielu) - arī aizdedzes sveces ''nosusināšanai'' gadījumā, ja gadījies misfire.
Komentāri
Ierakstīt komentāru