Dīzelis ar nelielu nobraukumu
Šoreiz (šobrīd/vēl) man nav tiesību publiskot auto VIN, kaut tas ir zināms.
Dots: F10, 3.0 litru dīzelis. Jau labu laiciņu LV.
Jauks auto: tumša krāsa, melna āda, lūka, HUD, beņķi ar atmiņu, spoguļi ar aptumšošanos, NAVI PRO, HiFi skaņa, utjpr.
Kolēģis tika izsaukts risināt problēmu - auto neizrādīja dzīvības pazīmes. Iemesls: slikti pieskrūvēta akumulatora klemme, dēļ kuras (bija pazudis kontakts ar akumulatoru) bija gadījies overvoltage, kas bojāja CAS moduli.
CAS modulis tika nogādāts pie meistara. Meistars redzēja iepriekšējas iejaukšanās pazīmes modulī. Tika sameklēts auto īpašnieks, kas atzina:
katru gadu ar auto tiek nobraukts vismaz 60.000km. Katru gadu pirms TA auto odometrs tiek attīts līdz +10.000km.
Lieki piebilst, ka šādas manipulācijas maksā lēti - nesalīdzināmi lētāk kā cenas kritums, pāris gados nobraucot ap 200.000km.
Stāsta morāle - neticiet smukiem nobraukumiem, pat, ja tādus ''garantē'' BMW datubāzes un CSDD reģistri. Jāskata auto CBS ieraksti, jānovērtē reālais auto nolietojums.
Dots: F10, 3.0 litru dīzelis. Jau labu laiciņu LV.
Jauks auto: tumša krāsa, melna āda, lūka, HUD, beņķi ar atmiņu, spoguļi ar aptumšošanos, NAVI PRO, HiFi skaņa, utjpr.
Kolēģis tika izsaukts risināt problēmu - auto neizrādīja dzīvības pazīmes. Iemesls: slikti pieskrūvēta akumulatora klemme, dēļ kuras (bija pazudis kontakts ar akumulatoru) bija gadījies overvoltage, kas bojāja CAS moduli.
CAS modulis tika nogādāts pie meistara. Meistars redzēja iepriekšējas iejaukšanās pazīmes modulī. Tika sameklēts auto īpašnieks, kas atzina:
katru gadu ar auto tiek nobraukts vismaz 60.000km. Katru gadu pirms TA auto odometrs tiek attīts līdz +10.000km.
Lieki piebilst, ka šādas manipulācijas maksā lēti - nesalīdzināmi lētāk kā cenas kritums, pāris gados nobraucot ap 200.000km.
Stāsta morāle - neticiet smukiem nobraukumiem, pat, ja tādus ''garantē'' BMW datubāzes un CSDD reģistri. Jāskata auto CBS ieraksti, jānovērtē reālais auto nolietojums.
Komentāri
Ierakstīt komentāru