Senson paint. Pieredze
Senson Paint ir pelnījuši labus vārdus. Ja vēlaties, uztveriet to kā NEapmaksātu reklāmu. Es gan uzskatu - BMW (un ne tikai - šajā gadījumā) faniem ir jābūt informācijai, kur kvalitatīvi remontēt savu auto.
Ir cilvēki, kas servisu vērtē pēc sekretāres, kafijas automāta un laipnas attieksmes.
Vai Senson viss tas ir?
Jā, ir laipna un glīta sekretāre. Jā, ir kafijas automāts. Ir uzgaidāmā telpa.
Es gan pievērsīšos tehniskām lietām.
Pirms laika krāsoju sava auto dzinēja pārsegu. Jā, bija nesaprašanās. Kā noskaidrojās vēlāk, es vienkārši esmu bijis ļoti netipisks klients. Varētu pat teikt - neadekvāts. Kurš normāls cilvēks maksās dārgāk, lai 10gadīga auto (ar nobraukumu 400.000km) detaļas attīrītu līdz bleķim, nevis kā parasti - uzklātu papildus krāsas slāni?
Kad vīri noticēja, ka esmu gatavs šādam remontam (jeb nolēma, ka ar ''trakiem pa labam''), dzinēja pārsegs tika attīrīts līdz metālam, nokrāsots. Nu jau kādu laiku pārsegs kalpo nevainojami! Lakojums - ne mazākās ''citrona'' pazīmes.
Šoreiz pienāca kārta abiem priekšējiem spārniem un M pakas bamperam.
Vienu spārnu apskrāpēju pats (un tam lobījās nost laka); otru - stāvvietā nedaudz iebuktēja kungs gados, M pakas bamperu apskādēja agresīvs īpatnis ielu cīņās.
Arī šoreiz rosināju vīrus - tīram spārnu detaļas līdz metālam, krāsojam tā, lai ir (tikai) viens krāsas un lakas slānis. Jā, šis nav standarta remonts, jo parasti (ja auto nav garantijas laikā) gan OCTA, gan KASKO - paredz lietotu detaļu uzstādīšanu, bet neparedz pilnu attīrīšanu. Par papildus servisu jāpiemaksā pašam.
Turklāt, alumīnija detaļu attīrīšana nav vienkārša. Ķīmija var ''ēsties'' jaunajā krāsā, termāla apstrāde - lokāli pārkarsēt alumīniju un veidot ''viļņus'', mehāniska attīrīšana - var apskādēt detaļu.
Nē, es auto pārdot neplānoju (ne šāda iemesla dēļ es vēlējos pilnu attīrīšanu). Man nekas nav arī pret 3kāršu burgeru. Bet, ja detaļai lobās nost laka (kā manā gadījumā), ir tikai laika jautājums, kad lobīsies nost arī jaunais slānis, kas uzklāts uz vecās krāsas paliekām. Jā, ja tēma ir ''vai var lētāk'', vai ''man uz pārdošanu'', šis nav izdevīgākais risinājums. Bet, ja auto ir sirdij tuvs, ja finansējums ļauj, es labāk izvēlos samaksāt dārgāk, nevis pēc kāda laika cīnīties ar sekām.
Attēlā: abi auto spārni attīrīti līdz metālam:
Paskatot krāsas biezumu: 130..160um - viens slānis, ne mazāko šaubu. Tikai viena spārna kantītei nedaudz biezāks krāsojums: līdz 200..250um. Acīmredzot, bijis kāds metāla skrāpējums. Pāreja ļoti plūdena - nē, nekas špaktelēts te nav!
Vēlreiz paldies Jurim, Oskaram un citiem vīriem, kas piedalījās procesā!
Ir cilvēki, kas servisu vērtē pēc sekretāres, kafijas automāta un laipnas attieksmes.
Vai Senson viss tas ir?
Jā, ir laipna un glīta sekretāre. Jā, ir kafijas automāts. Ir uzgaidāmā telpa.
Es gan pievērsīšos tehniskām lietām.
Pirms laika krāsoju sava auto dzinēja pārsegu. Jā, bija nesaprašanās. Kā noskaidrojās vēlāk, es vienkārši esmu bijis ļoti netipisks klients. Varētu pat teikt - neadekvāts. Kurš normāls cilvēks maksās dārgāk, lai 10gadīga auto (ar nobraukumu 400.000km) detaļas attīrītu līdz bleķim, nevis kā parasti - uzklātu papildus krāsas slāni?
Kad vīri noticēja, ka esmu gatavs šādam remontam (jeb nolēma, ka ar ''trakiem pa labam''), dzinēja pārsegs tika attīrīts līdz metālam, nokrāsots. Nu jau kādu laiku pārsegs kalpo nevainojami! Lakojums - ne mazākās ''citrona'' pazīmes.
Šoreiz pienāca kārta abiem priekšējiem spārniem un M pakas bamperam.
Vienu spārnu apskrāpēju pats (un tam lobījās nost laka); otru - stāvvietā nedaudz iebuktēja kungs gados, M pakas bamperu apskādēja agresīvs īpatnis ielu cīņās.
Arī šoreiz rosināju vīrus - tīram spārnu detaļas līdz metālam, krāsojam tā, lai ir (tikai) viens krāsas un lakas slānis. Jā, šis nav standarta remonts, jo parasti (ja auto nav garantijas laikā) gan OCTA, gan KASKO - paredz lietotu detaļu uzstādīšanu, bet neparedz pilnu attīrīšanu. Par papildus servisu jāpiemaksā pašam.
Turklāt, alumīnija detaļu attīrīšana nav vienkārša. Ķīmija var ''ēsties'' jaunajā krāsā, termāla apstrāde - lokāli pārkarsēt alumīniju un veidot ''viļņus'', mehāniska attīrīšana - var apskādēt detaļu.
Nē, es auto pārdot neplānoju (ne šāda iemesla dēļ es vēlējos pilnu attīrīšanu). Man nekas nav arī pret 3kāršu burgeru. Bet, ja detaļai lobās nost laka (kā manā gadījumā), ir tikai laika jautājums, kad lobīsies nost arī jaunais slānis, kas uzklāts uz vecās krāsas paliekām. Jā, ja tēma ir ''vai var lētāk'', vai ''man uz pārdošanu'', šis nav izdevīgākais risinājums. Bet, ja auto ir sirdij tuvs, ja finansējums ļauj, es labāk izvēlos samaksāt dārgāk, nevis pēc kāda laika cīnīties ar sekām.
Attēlā: abi auto spārni attīrīti līdz metālam:
Paskatot krāsas biezumu: 130..160um - viens slānis, ne mazāko šaubu. Tikai viena spārna kantītei nedaudz biezāks krāsojums: līdz 200..250um. Acīmredzot, bijis kāds metāla skrāpējums. Pāreja ļoti plūdena - nē, nekas špaktelēts te nav!
Vēlreiz paldies Jurim, Oskaram un citiem vīriem, kas piedalījās procesā!
Komentāri
Ierakstīt komentāru