Alpina B3 S. Vilšanās
Pirms laika man bija tas gods diagnosticēt E46. Nevis ''parastu'' E46, bet gan Alpina B3 S.
Šoreiz minēšu dažas nianses, kas man palikušas atmiņā.
1. Par pamatu Alpina ir izmantojusi M52 sērijas dzinēju (tam ir tikai ieplūdes VANOS), bet uzstādījusi MS43 DME (ar divu VANOS vadību - gan ieplūdei, gan izplūdei).
2. Loģiski - izplūdes VANOS vadība ir neaktīva. Bet, lielāka bija mana vilšanās, kad konstatēju, ka arī ieplūdes VANOS netiek izmantots! Ieplūdes sadales vārpsta ir novietota fiksētā pozīcijā, neatkarīgi no RPM un torque. Alpina - kā tā?
3. Lūk, šī dzinēja gaisa patēriņš tukšgaitā:
Iespaidīgi! Degvielas patēriņš (tas ir proporcionāls gaisa patēriņam): 1.3 reizes vairāk kā līdzīgam M52 sērijas dzinējam, vismaz 1.5 reizes vairāk kā N53B30 sērijas dzinējam Homogēnā režīmā un 2 reizes lielāks kā N53B30 dzinējam Stratifed charge režīmā! Cik milzīga atšķirība! Turklāt, starp šo modeļu izstrādi - tikai daži gadi!
4. Diemžēl, citādi - nekas īpaši interesants. Pat, neskatoties uz slikto lietderības koeficientu, palielināto jaudu (kas rezultējas būtiski augstākā izplūdes temperatūrā) Lambda zondu termālais managements - on/off līmenī... Bez ilūzijām - zondes tiek mežonīgi pārkarsētas.
Teikšu godīgi - no Alpina biju gaidījis ko vairāk. Atslēgtais VANOS atstāja vilšanās sajūtu. Arī dzinēja atsaucība un reakcija - skumja, salīdzinot ar N53B30O0.
Šoreiz minēšu dažas nianses, kas man palikušas atmiņā.
1. Par pamatu Alpina ir izmantojusi M52 sērijas dzinēju (tam ir tikai ieplūdes VANOS), bet uzstādījusi MS43 DME (ar divu VANOS vadību - gan ieplūdei, gan izplūdei).
2. Loģiski - izplūdes VANOS vadība ir neaktīva. Bet, lielāka bija mana vilšanās, kad konstatēju, ka arī ieplūdes VANOS netiek izmantots! Ieplūdes sadales vārpsta ir novietota fiksētā pozīcijā, neatkarīgi no RPM un torque. Alpina - kā tā?
3. Lūk, šī dzinēja gaisa patēriņš tukšgaitā:
Iespaidīgi! Degvielas patēriņš (tas ir proporcionāls gaisa patēriņam): 1.3 reizes vairāk kā līdzīgam M52 sērijas dzinējam, vismaz 1.5 reizes vairāk kā N53B30 sērijas dzinējam Homogēnā režīmā un 2 reizes lielāks kā N53B30 dzinējam Stratifed charge režīmā! Cik milzīga atšķirība! Turklāt, starp šo modeļu izstrādi - tikai daži gadi!
4. Diemžēl, citādi - nekas īpaši interesants. Pat, neskatoties uz slikto lietderības koeficientu, palielināto jaudu (kas rezultējas būtiski augstākā izplūdes temperatūrā) Lambda zondu termālais managements - on/off līmenī... Bez ilūzijām - zondes tiek mežonīgi pārkarsētas.
Teikšu godīgi - no Alpina biju gaidījis ko vairāk. Atslēgtais VANOS atstāja vilšanās sajūtu. Arī dzinēja atsaucība un reakcija - skumja, salīdzinot ar N53B30O0.
Komentāri
Ierakstīt komentāru