Online diagnostics. Sprauslu problēmas

1. Lejuplādējiet kādu Screen Recorder programmu, piemēram: bezmaksas Icecream Screen Recorder
https://icecreamapps.com/Howto/how-to-capture-video.html
un sagatavojiet to darbam.

2. Problēmatiskajā režīmā (piemēram, ja problēmas novērotas tieši aukstam dzinējam - tātad: tieši aukstam dzinējam) pieslēdziet INPA jūsu auto, nodibiniet saikni ar auto, startējiet dzinēju; veiciet sekojošu menu ierakstu (ik pēc 3..5 sekundēm tās secīgi mainot):
a) ../F5/F6 (Fuel mixture);
b) ../F5/F7 (Rough run data).

3. Ja rodas sajūta, ka DME permanenti atslēdz kādu cilindru, uz brīdi ieslēdziet:
../F5/Shift+F6/F1 (Injectors; live data) un pārbaudiet, vai visos cilindros tiek izsmidzināta degviela.
Ja kaut vienā no cilindriem (N43 aktīvie cilindri: 1/3/5/6) sprauslu atvērums ir 0.000ms:
a) izslēdziet dzinēju;
b) ieslēdziet dzinēju atkārtoti.
Atkārtoti startējot dzinēju, DME mēģinās ieslēgt visus cilindrus. Turpiniet ierakstīt Fuel mixture un Rough run data menu.
Ja nepieciešams, pēc laika restartējiet dzinēju vēlreiz un vēlreiz (ja DME atkal atslēdz kādu clindru). Veiciet vismaz 2..3 minūšu garu video ierakstu.

Ieraksta piemērs
0:00 INPA pieslēgta auto; Screen Recorder sāk darbu; atvērts Fuel mixture menu
0:08 tiek ieslēgts dzinējs (DME sāk zondu apsildi)
0:15 INPA tiek pārslēgta uz Rough run menu
0:24 INPA tiek pārslēgta uz Fuel mixtue menu
******
1:04 INPA tiek pārslēgta uz Injectors: live data menu (visi cilindri strādā)
******
1:34 dzinējs tiek izslēgts (DME beidz zondu apsildi)
1:41 dzinējs tiek ieslēgts (DME ieslēdz zondu apsildi)

Piezīmes:
Pārslēgšanos starp Fuel mixture un Rough run menu viegli veikt, nospiežot F6 (Fuel mixture) un F7 (Rough run);
N43 sērijas dzinējiem ../F5/Shift+F6/F1 (Injectors: live data) izmantotie cilindri ir: 1/3/5/6, tiem atbilst 1/4/3/2 (placement secība).

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām