MSD87. Rough run menu
Šajā postā - pamatinformācija par MSD87 Rough run menu un Cylinder selective testa bloku.
Datu apskatei tika izmantots MSD87 Loader 3.700. Ja jūs izmantojiet citu Loader, iespējama datu atšķirība.
Rough run menu atrašanās vieta - nav mainījusies kopš MSD80: ../F5/F7
Cilindru secība menu: firing order (1/5/3/6/2/4).
Bar rāda laiku, ko ''strādā'' katrs cilindrs, attiecīgi - pozitīva bar vērtība: samazināta cilindra mehāniskā efektivitāte.
Bar ''jūtība'':
Attēlā - atslēgts 1.mais cilindrs. Pilnīgi atslēgta cilindra gadījumā: +6.5..7.0 vienības (līdzīgi kā N53/MSD80). Algoritms strādā korekti - bar haotiska raustīšanās (raksturīga MSD80/81 agrīnajām software relīzēm) nav novērota.
Cilindru vadības menu ir mainījis atrašanās vietu uz: ..F6/F4/F2
Diemžēl, šī menu job ir rupjas kļūdas. Šo menu var izmantot Rough run menu jūtības novērtēšanai, diemžēl, sākot ar F3 (arī šajā menu - cilindru secība: firing order), DME neatjauno iepriekšējo cilindru - dzinējs mēģina strādāt uz 4 cilindriem.
Vēl būtiska nianse: visu cilindru darbības atjaunošana: F9 (nevis F8). Diezgan liela vilšanās, jo arī ISTA D/+ šis testa bloks ir ar kļūdām, turklāt ISTA vispār neļauj ''pamest'' šo testa bloku, lai apskatītu cilindru mehānisko efektivitāti vai Fuel mixture datus.
Datu apskatei tika izmantots MSD87 Loader 3.700. Ja jūs izmantojiet citu Loader, iespējama datu atšķirība.
Rough run menu atrašanās vieta - nav mainījusies kopš MSD80: ../F5/F7
Cilindru secība menu: firing order (1/5/3/6/2/4).
Bar rāda laiku, ko ''strādā'' katrs cilindrs, attiecīgi - pozitīva bar vērtība: samazināta cilindra mehāniskā efektivitāte.
Bar ''jūtība'':
Attēlā - atslēgts 1.mais cilindrs. Pilnīgi atslēgta cilindra gadījumā: +6.5..7.0 vienības (līdzīgi kā N53/MSD80). Algoritms strādā korekti - bar haotiska raustīšanās (raksturīga MSD80/81 agrīnajām software relīzēm) nav novērota.
Cilindru vadības menu ir mainījis atrašanās vietu uz: ..F6/F4/F2
Diemžēl, šī menu job ir rupjas kļūdas. Šo menu var izmantot Rough run menu jūtības novērtēšanai, diemžēl, sākot ar F3 (arī šajā menu - cilindru secība: firing order), DME neatjauno iepriekšējo cilindru - dzinējs mēģina strādāt uz 4 cilindriem.
Vēl būtiska nianse: visu cilindru darbības atjaunošana: F9 (nevis F8). Diezgan liela vilšanās, jo arī ISTA D/+ šis testa bloks ir ar kļūdām, turklāt ISTA vispār neļauj ''pamest'' šo testa bloku, lai apskatītu cilindru mehānisko efektivitāti vai Fuel mixture datus.
Komentāri
Ierakstīt komentāru