MSD87 diagnostika ar INPA. Part 3
../F6
Kā redzam, papildus komponentu blokiem (kas šajā menu bija MSD80) ir ietverta arī adaptāciju dzēšana.
../F6/F1
Menu ir radniecīgs MSD80, tādēļ minēšu tikai atšķirības.
../F6/F1/F4
Atšķirībā no MSD80 (tā menu bija dzeses šķidruma temperatūras), šajā menu 3 reizes ir attēlota termostata apsilde, bet dzinēja un/vai dzeses temperatūra - ir pazudusi.
../F6/F1/F7
../F6/F1/F8
Lūk, arī ūdenssūkān menu ir ''cietis'' - tā vadības PWM vietā nu tiek attēloti sūkņa RPM (piedevām - virtuāla vērtība, kas netiek mērīta).
../F6/F2
../F6/F2/F4
Šajā menu parādās dzeses ventilatora PWM, dzinēja un dzeses šķidruma temperatūras un nekorekta ūdenssūkņa reportētā dzeses šķidruma temperatūra.
../F6/F2/F5
Šis menu ir analoģisks MSD80 - var redzēt Lambda target vērtības (apstiprinājumu desulfatēšanas sesijai) un NOx katalizatora piesārņojumu.
../F6/F2/F6
../F6/F2/F6
../F6/F2/F7
Diemžēl, šis menu norāda uz nekorektiem job.
../F6/F2/Shift+F1
../F6/F3
../F6/F3/F1
../F6/F3/F2
Zemāk - daži Systemtest menu pieejamie testi.
../F6/F4/F1
Closed/open loop pārslēgšanas iespēja.
../F6/F4/F2
Cilindru atslēgšanas menu. Diemžēl, šis menu strādā nekorekti. Izskatās, ka job izvēlēti 1:1 kā ISTA (ISTA šis menu arī nestrādā kā vajadzētu).
F9 (nevis F8) - vadības atgriešana DME.
Kā redzam, papildus komponentu blokiem (kas šajā menu bija MSD80) ir ietverta arī adaptāciju dzēšana.
../F6/F1
Menu ir radniecīgs MSD80, tādēļ minēšu tikai atšķirības.
../F6/F1/F4
Atšķirībā no MSD80 (tā menu bija dzeses šķidruma temperatūras), šajā menu 3 reizes ir attēlota termostata apsilde, bet dzinēja un/vai dzeses temperatūra - ir pazudusi.
../F6/F1/F7
../F6/F1/F8
Lūk, arī ūdenssūkān menu ir ''cietis'' - tā vadības PWM vietā nu tiek attēloti sūkņa RPM (piedevām - virtuāla vērtība, kas netiek mērīta).
../F6/F2
../F6/F2/F4
Šajā menu parādās dzeses ventilatora PWM, dzinēja un dzeses šķidruma temperatūras un nekorekta ūdenssūkņa reportētā dzeses šķidruma temperatūra.
../F6/F2/F5
Šis menu ir analoģisks MSD80 - var redzēt Lambda target vērtības (apstiprinājumu desulfatēšanas sesijai) un NOx katalizatora piesārņojumu.
../F6/F2/F6
../F6/F2/F6
../F6/F2/F7
Diemžēl, šis menu norāda uz nekorektiem job.
../F6/F2/Shift+F1
../F6/F3
../F6/F3/F1
../F6/F3/F2
Zemāk - daži Systemtest menu pieejamie testi.
../F6/F4/F1
Closed/open loop pārslēgšanas iespēja.
../F6/F4/F2
Cilindru atslēgšanas menu. Diemžēl, šis menu strādā nekorekti. Izskatās, ka job izvēlēti 1:1 kā ISTA (ISTA šis menu arī nestrādā kā vajadzētu).
F9 (nevis F8) - vadības atgriešana DME.
Komentāri
Ierakstīt komentāru