2EE6
Pēc maniem novērojumiem, kļūda:
var tikt ierakstīta arī sekojošos gadījumos:
a) akumulatora SOC ir zems (ap/zem 40 %: ../F5/F5/F3);
b) auto uz īsu brīdi tiek iedarbināts (ap 2 .. 5 min.), tad - dzinējs tiek izslēgts;
c) JB pēc īsa brīža atvieno visu perifēriju (tiek aktivizēts ārkārtas elektrības taupīšanas režīms);
d) pēc brītiņa auto tiek iedarbināts atkārtoti. Papildus aktīvai 2EE6 kļūdai DME uz gandrīz pilnu jaudu ieslēdz elektrisko dzesēšanas ventilatoru.
Acīmredzot, DME nekorekti apstrādā dzinēja conditions - MSD uzskata, ka dzinējs ir pilnīgi auksts, taču dzesēšanas šķidruma temperatūras sensors uzrāda pārāk augstu temperatūru.
Risinājums - uzlādēt akumulatoru bateriju.
2EE6 cooling fluid sensor, measurement range
a) akumulatora SOC ir zems (ap/zem 40 %: ../F5/F5/F3);
b) auto uz īsu brīdi tiek iedarbināts (ap 2 .. 5 min.), tad - dzinējs tiek izslēgts;
c) JB pēc īsa brīža atvieno visu perifēriju (tiek aktivizēts ārkārtas elektrības taupīšanas režīms);
d) pēc brītiņa auto tiek iedarbināts atkārtoti. Papildus aktīvai 2EE6 kļūdai DME uz gandrīz pilnu jaudu ieslēdz elektrisko dzesēšanas ventilatoru.
Acīmredzot, DME nekorekti apstrādā dzinēja conditions - MSD uzskata, ka dzinējs ir pilnīgi auksts, taču dzesēšanas šķidruma temperatūras sensors uzrāda pārāk augstu temperatūru.
Risinājums - uzlādēt akumulatoru bateriju.
Komentāri
Ierakstīt komentāru