Vēl viens lielisks auto no USA

Kas var būt labāks par BMW E64 kabrioletu 650i?
Lielisks auto ar jaudīgu N62 dzinēju. Ar gaišu ādas salonu, HUD, RDC, citām ekstrām...

Šī posta mērķis - parādīt, cik lielas var izrādīties problēmas, ja auto tiek pirkts pēc attēliem internetā. Neatkārtojiet šī auto īpašnieka kļūdas! Pirms pirkšanas rūpīgi pārbaudiet noskatīto auto.

Konkrētais eksemplārs pirkts pēc attēliem no izsoles USA, vizuāli esot ''salabots''. Auto īpašnieks jau ieguldījis vairāk kā 4000 EUR dzinējā - tikušas mainītas ķēdes, veikta apkope. Diemžēl, šie darbi ir veikti nekorekti un neprofesionāli - dzinējs būs jājauc vaļā atkārtoti, jo patērē ļoti daudz eļļas, tam ir nekorektas VANOS references pozīcijas.

Auto vēl jāveic sertificēšana EU. Diemžēl, šobrīd šis mērķis izskatās diezgan tāls. Pirmkārt - auto atgāzes neatbilst kritērijiem, lai iegūtu TA uzlīmi. Otrkārt, auto nav atjaunoti SRS. Abu frontālo gaisa spilvenu nav, par tiem ir aktīvas kļūdas. Protams, ir aktuāli jautājumi par durvju Airbag, par jostu spriegotājiem. SRS sistēmas atjaunošana izmaksās ne vienu vien tūkstoti EUR.
Pati sertificēšana maksā ap 1000 EUR - arī šīs izmaksas ir jāierēķina izmaksu sarakstā.

Es apskatīju pašu auto, kuram esot ap 160.000 km nobraukums. Godīgi sakot, tik skumju ainu reti gadās redzēt pat reizes 2 vecākiem auto, kas nobraukuši 2 ..3 reizes vairāk.

Vadītāja sēdeklis

Salons blakussēdētāja pusē.

Stūre - salīmēta tā pati, kas ir nostrādājusi iepriekšējā avārijā. Nolietojums - varētu atbilst kādiem 500 .. 600.000 km

Viss auto salons - nožēlojamā stāvoklī. Visas podziņas - apskādētas tā, it kā 101 nikns suns būtu tās apgrauzis. Visi salona elementi - noķēpāti, saskrāpēti. Auto patiešām izskatās kā 600.000 km nobraucis, nepārtraukti kādam kāpjot tajā vai izkāpjot no tā un spaidot visas pieejamās podziņas.

KOMBI - Ziemassvētku eglīte. Lieki piebilst, ka RDC nestrādā; SRS - aktīvas kļūdas, DME - nespēj uzturēt korektu degmaisījumu.

Un nu - pārejam pie vizuālas apskates.

Vējstikla pārliktnis - bojāts (izskatās, ka auto aizķēris garāžas vārtus), arī jumts vairākās vietās bojāts: tas jāmaina.

Kreisās puses aizmugures daļa bijusi spēcīgi sista. Attēlā - viens no mērījumiem, kur vispār izdevās samērīt metālu. Praktiski visa spārna (arkas rajonā) špaktelējums pārsniedz 2.0 mm - metālu samērīt neizdodas. Špahtelējums jau plaisā un krāsa lobās nost.

Kreisās puses statne - atkārtoti lakota vai arī krāsota plānā slānī. Krāsojuma biezums spēcīgi varējas katras detaļas robežās.

Kreisā puse, netālu no statnes.

Labā puse - durvis mainītas, krāsotas, centrālā atslēga - nestrādā.

Visu auto klāj buktes.

Dzinēja pārsegs, tāpat kā abi priekšējie spārni: atkārtoti krāsots. Abi priekšējie spārni - arī špaktelēti. Tie ir plastmasas, tādēļ biezumu samērīt nav iespējams, bet krāsojums ir plaisās - acīmredzot, zem krāsas ir špaktelējums.

Kāds aizmirsis uzstādīt dzinēja pārsega vāka amortizatoru.

Arī šķērsstiprības stienis kaut kur pazudis.

Arī dzinēja dekoratīvie pārsegi un virkne citu ''mazsvarīgu'' plastmasu kaut kur pazudušas.

Kā parasti - katra skrūve savādāka (raksturīgi visiem auto priekšdaļas stiprinājumiem), krāsojums kā citrona miza.

Auto ritošā daļa nožēlojamā stāvoklī. Piedevām, braucot ir sajūta, ka auto ''vērpjas'', t.i.: tas ir zaudējis savu stiprību. Kā saprotams, kabrioletam nav jumta konstrukcijas, kas visu auto padara ''stingrāku''. Tādēļ BMW kabrioletam ir īpašas konstrukcijas stiprināta grīda, kas nodrošina auto stingrību. Diemžēl, ja auto cieš avārijā un šī grīdas konstrukcija tiek bojāta - to atjaunot vairs nav iespējams. Spriežot pēc spēcīgā kreisās puses bojājuma, auto karkass ir stipri cietis - nav brīnums, ka auto ''ļurkājas'' par pie nelieliem ātrumiem. Auto braucot ievērojami ''velk'' uz vienu pusi - apstiprinājums tam, ka aizmugurējo asi nav izdevies ''izvilkt'' - aizmugurējie riteņi ir šķībi.

Nobeigumā - daži diagnostikas attēli:
IBS saka, ka auto akumulators jau sen nolietojies.

Lūk, kļūdas par degmaisījumu, CO katalizatoriem (kas dēļ eļļas patēriņa var būt bojāti - papildus izmaksas vismaz 1000 EUR apmērā garantētas). Par sīkumiem - termostata problēmas, bākas ventilēšana - pat nerunāju.

Lūk, kļūdas par PDC, RDC, SRS, u.t.t. Auto lukturi ielikti ''lai tikai būtu'', nav brīnums, ka ir kļūda par augstuma regulēšanu. Arī IHKA atjaunot nav izdevies - ir kļūdas par abiem vārstiem, IHKA strādā pilnīgā avārijas režīmā. AUC sensors - kā nu bez kļūdas par to! Pašsaprotami, ka akumulatora piropatronu neviens nav atjaunojis - tie taču lieki izdevumi!


Mans verdikts - auto ir tik nožēlojamā stāvoklī, ka to nav vērts atjaunot un ir bīstami ekspluatēt. Auto manā izpratnē nav pat 1000 .. 2000 EUR vērts.  Diemžēl, auto īpašnieks ir ieguldījis būtiski lielākas summas auto iegādē un sākotnējā dzinēja remontā. Bet pat tad viņš nebija noskaidrojis auto patieso tehnisko stāvokli.

Komentāri

  1. Un vēl ņirgājas par dīzelistu veksmes stāstiem...

    AtbildētDzēst

Ierakstīt komentāru

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām