Stratified charge. Partial load

Kad dzinējs izmanto Stratified charge, vienmērīgas darbības (RPM un pieprasītais load) apstākļos MSD80 veic sprauslu ķīmiskās efektivitātes testus, lai nodrošinātu maksimāli vienmērīgu dzinēja darbību.
Testu princips ir līdzīgs kā Homogēnam režīmam un ir aprakstīts šeit.

Atšķirības no Homogēna režīma: tāpat kā Stratified charge/idle testiem, atļautais sprauslu atšķirību ''koridors'' ir platāks, reakcija - ātrāka;


Stratified charge ķīmisko testu rezultāti redzami ../F5/Shift+F6/F5, menu apakšējā daļā.

Pēdējās trīs rindas rāda ķīmisko testu live data (režīmā, kad MSD veic testus);
trīs rindas virs live data - reference vērtības.

Šo ķīmisko testu rezultāts - multiplikatīva tipa korekcija: tiek izmantots kā reizinātājs, aprēķinot sprauslas atvēruma laiku daļējas slodzes režīmam. 

Kaut arī INPA rāda pieļaujamās atšķirības +/-0.29, korekti strādājošām sprauslām šī atšķirība ir ne vairāk kā +/-0.05, kas atbilst +/-5 % novirzei.

Šie testi norāda cilindra ķīmiskās efektivitātes atšķirības konkrētajā režīmā starp sākotnējām vērtībām un Stratified charge režīmu. MSD80 vispirms veic ķīmiskos testus Homogēnam režīmam, tad - ieslēdz Stratified charge un testus veic atkārtoti.

Šo testu rezultāti atspoguļojas sprauslu live data: ../F5/Shift+F5/F1, 4. līdz 6. rindas.

Dzinējam strādājot Stratified charge, sprauslu live data (multiplikatīvā tipa korekcijas ..F5/Shift+F6/F1; 4. līdz 6. rinda) ietver:
a) katras sprauslas coding data (flow-rate);
b) visas bankas multiplikatīvā tipa LTFT (../F5/F6);
c) sprauslu ķīmisko testu rezultāts Stratified charge (../F5/Shift+F6/F5, pēdējas 3 rindas).

Stratified charge ķīmisko testu rezultāts uzrādīs lielas vērtības (atšķirības no 0), ja:
a) spraulai ir izteikta flow-rate nestabilitāte;
b) sprauslas izsmidzinātās degvielas atomizācija ir ļoti slikta.

Acīmredzot, šāda vairāklīmeņu sprauslu parametru mērīšana izvēlēta, lai pat nelabvēlīgos apstākļos (piem., īsāki pārbraucieni, mainīgi sprauslu parametri) nodrošinātu maksimāli iespējamu dzinēja vienmērību. Jeb precīzāk - minimālo iespējamo nevienmērību pirms cilindru darbības izlīdzsvarošanas (kārtējo testu pabeigšanas).

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām