Klons no Lietuvas
Es tomēr nolēmu publiskot visu info par iespējami nelegālu BMW, ko man nācās apskatīt. Diemžēl, nav īsti variantu, kā šo problēmu (auto īpašniekam) nesāpīgi atrisināt.
Pirmais posms: mani lūdza apskatīt N43 sērijas dzinēju, kurš normāli nestrādāja pēc auto iegādes.
Auto: E90, N43, ar it kā 110.000 nobraukumu. Pirkts Lietuvā, pusgadu atpakaļ.
Apskatot dzinēju, konstatēju pilnīgu software neatbilstību.
MSD neuzturēja Info list kļūdu sarakstu:
History list bija vairāk kā dīvains:
Savukārt, Error lists bija tukšs, tajā nekādas kļūdas netika ierakstītas. Dzinējs uzvedās tā, it kā tā konfigurācija paredzētu 2 platjoslas zondes (reāli - tikai viena), NOx sistēma bija bojāta, bet atkal - nekādu kļūdu. Pilnīgi neadekvāta DME darbība. Tika pieņemts lēmums pārprogrammēt DME.
Tiesa gan, apskatot auto, man tapa skaidrs, ka 100.000 km nobraukums noteikti tam nav. Vadītāja krēsls bija nolietots vairāk kā manam auto, nobraucot 400.000km.
Toties KOMBI redzams:
Pieslēdzot ISTA P, nācās konstatēt, ka liela daļa moduļu nemaz neatbild!
Hmm. Piedevām, tas nav attiecīgā CAN crash, jo daži bloki tomēr atbild.
Jā, arī ISTA D redz virkni problēmu:
Paskatiet šo attēlu:
Interesanti, ka 'neatbild' NAVI Professional, bet.. Auto nemaz NAVI nav!
Pārbaudot auto pēc VIN - jā, tiešām, NAVI tam nemaz nav paredzēts!
Konfigurācija, kas bija iešūta FRM un CAS, paredzēja arī CD changer, MULF/Bluetooth moduli, elektriskos sēdekļus, M paku, M suspension, virkni citu fīču.
Kā tas iespējams?
Paralēli meistars paskatīja atslēgas datus:
Nobraukums virs 250.000km? Domāju, reālais nobraukums ir vēl lielāks. Bet, ne tas ir interesantākais. Auto ir pierakstītas divas atslēgas, no kurām viena tomēr ietiepīgi atteicās sazināties ar auto.
Bet, atgriežoties pie konfigurācijas lietām. Kamēr vīri cīnījās ar NCS, man bija laiks štukot - kas noticis ar auto, kāpēc tā konfigurācija ir pilnīgi atšķirīga.
Auto bijis papildaprīkots pēc garantijas beigām un atkal 'aplasīts' pirms pārdošanas? Nē. Krēsli nav nost ņemti.
Auto ir hibrīds no vairākiem? Nē. SRS (sānu) vietās, visas durvju ailas - korektas (rūpnīcas punktveida metināšana - redzama, rūpnīcas krāsošanas vietas - saglabājušās),
Nedaudz aizdomīga auto priekšpuse (iespējams, mainīta/pārkniedēta visa priekša), bet lonžeroni - nav aiztikti. Iespējams, ka papildus problēmām, kas ar auto atgadījušās (postā - zemāk), tam ir mainīta visa priekšpuse, jo bijis arī frontāla sadursme. Par labu šim pieņēmumam runā:
a) 'nāsis' nav Shadowline, kaut pārējais auto (arī pēc VIN) ir;
b) izskatās, ka auto priekšpuse ir lakota ne tā, kā to dara rūpnīcā (ar aizvērtu dzinēja pārsegu).
Bojāts CAS vai FRM? Neloģiski. Slīcis? Neloģiski.
Paskatam bloku identifikāciju:
Visinteresantākais ir VIN, kas ierakstīts DME.
DME FR un VIN atbilst UK dīzelim, E92 (kupeja, kabriolets) ar M57D30 dzinēju, komplektācija precīzi atbilst šī ''plikā'' auto noglabātajai konfigurācijai. MSD81.2 iešūts FR no dīzeļa?
Turklāt, MSD81.2 tiek identificēts kā MSD80.2!
Un tajā brīdī mēs visi atcerējāmies kolēģa izsaucienu, pieejot auto aptuveni metra attālumā - ''oi, kā spīd''!
To viņš teica par iegravēto VIN uz amortizatora statnes. VIN spīdēja pat no pāris metru attāluma, it kā būtu iegravēts vakar!
Vērts pievērst uzmanību:
a) BMW logo nav apaļš;
b) attālumi starp zīmēm - dažādi;
c) 1 ir īsāki; pēdējie vieninieki - būtiski īsāki (iespējams, traucēja dzesēšanas šķidruma izplešanās trauks);
d) pats šrifts ir smalks, redzami 'posmi' gravēšanas laikā.
Lūk, viens no rūpnieciski izgatavotiem VIN (salīdzināšanai):
Dotajam auto: VIN uz dzinēja starpsienas - nav vispār:
Reģistrācijas uzlīme izskatās īsta (ar perforgāfiju), bet uzlīmēta šķībi:
Iespējams, ka pārdevējam bija auto oriģināla dokumenti, pēc kuriem no BMW AG tika pasūtīta uzlīme.
Tāds, lūk, auto, pērkot mazlietotu, VIRS tirgus vidējās vērtības, auto no Lietuvas. Auto, acīmredzot, dosies uz ekspertīzi.
Un, aktuāls paliek jautājums - kā tādu VIN (+neesošu VIN) varēja nepamanīt CSDD darbinieks, veicot salīdzināšanu? Turklāt, auto, kas tiek importēts no bēdīgi slavenās Lietuvas...
Visbeidzot piezīme - kaut arī auto (un tā konfigurācija) ir izvarota, aprīkojums, kas ir bijis vīru rīcībā, nav lēts.
Šiem auto CAS un DME FR nevar mainīt, ja motor_hours ir virs 10. Lai nomainītu FR/ISN, jāpāršuj viss bloks, kas ir pa spēkam, piemēram, BMW Explorer. Savukārt, BMW Explorer vajadzīgs arī MSD80 papildmodulis. Šis programmatūras komplekts maksā virs 2000 EUR.
Pirmais posms: mani lūdza apskatīt N43 sērijas dzinēju, kurš normāli nestrādāja pēc auto iegādes.
Auto: E90, N43, ar it kā 110.000 nobraukumu. Pirkts Lietuvā, pusgadu atpakaļ.
Apskatot dzinēju, konstatēju pilnīgu software neatbilstību.
MSD neuzturēja Info list kļūdu sarakstu:
History list bija vairāk kā dīvains:
Savukārt, Error lists bija tukšs, tajā nekādas kļūdas netika ierakstītas. Dzinējs uzvedās tā, it kā tā konfigurācija paredzētu 2 platjoslas zondes (reāli - tikai viena), NOx sistēma bija bojāta, bet atkal - nekādu kļūdu. Pilnīgi neadekvāta DME darbība. Tika pieņemts lēmums pārprogrammēt DME.
Tiesa gan, apskatot auto, man tapa skaidrs, ka 100.000 km nobraukums noteikti tam nav. Vadītāja krēsls bija nolietots vairāk kā manam auto, nobraucot 400.000km.
Toties KOMBI redzams:
Pieslēdzot ISTA P, nācās konstatēt, ka liela daļa moduļu nemaz neatbild!
Hmm. Piedevām, tas nav attiecīgā CAN crash, jo daži bloki tomēr atbild.
Jā, arī ISTA D redz virkni problēmu:
Paskatiet šo attēlu:
Interesanti, ka 'neatbild' NAVI Professional, bet.. Auto nemaz NAVI nav!
Pārbaudot auto pēc VIN - jā, tiešām, NAVI tam nemaz nav paredzēts!
Konfigurācija, kas bija iešūta FRM un CAS, paredzēja arī CD changer, MULF/Bluetooth moduli, elektriskos sēdekļus, M paku, M suspension, virkni citu fīču.
Kā tas iespējams?
Paralēli meistars paskatīja atslēgas datus:
Nobraukums virs 250.000km? Domāju, reālais nobraukums ir vēl lielāks. Bet, ne tas ir interesantākais. Auto ir pierakstītas divas atslēgas, no kurām viena tomēr ietiepīgi atteicās sazināties ar auto.
Bet, atgriežoties pie konfigurācijas lietām. Kamēr vīri cīnījās ar NCS, man bija laiks štukot - kas noticis ar auto, kāpēc tā konfigurācija ir pilnīgi atšķirīga.
Auto bijis papildaprīkots pēc garantijas beigām un atkal 'aplasīts' pirms pārdošanas? Nē. Krēsli nav nost ņemti.
Auto ir hibrīds no vairākiem? Nē. SRS (sānu) vietās, visas durvju ailas - korektas (rūpnīcas punktveida metināšana - redzama, rūpnīcas krāsošanas vietas - saglabājušās),
Nedaudz aizdomīga auto priekšpuse (iespējams, mainīta/pārkniedēta visa priekša), bet lonžeroni - nav aiztikti. Iespējams, ka papildus problēmām, kas ar auto atgadījušās (postā - zemāk), tam ir mainīta visa priekšpuse, jo bijis arī frontāla sadursme. Par labu šim pieņēmumam runā:
a) 'nāsis' nav Shadowline, kaut pārējais auto (arī pēc VIN) ir;
b) izskatās, ka auto priekšpuse ir lakota ne tā, kā to dara rūpnīcā (ar aizvērtu dzinēja pārsegu).
Bojāts CAS vai FRM? Neloģiski. Slīcis? Neloģiski.
Paskatam bloku identifikāciju:
Visinteresantākais ir VIN, kas ierakstīts DME.
DME FR un VIN atbilst UK dīzelim, E92 (kupeja, kabriolets) ar M57D30 dzinēju, komplektācija precīzi atbilst šī ''plikā'' auto noglabātajai konfigurācijai. MSD81.2 iešūts FR no dīzeļa?
Turklāt, MSD81.2 tiek identificēts kā MSD80.2!
Un tajā brīdī mēs visi atcerējāmies kolēģa izsaucienu, pieejot auto aptuveni metra attālumā - ''oi, kā spīd''!
To viņš teica par iegravēto VIN uz amortizatora statnes. VIN spīdēja pat no pāris metru attāluma, it kā būtu iegravēts vakar!
Vērts pievērst uzmanību:
a) BMW logo nav apaļš;
b) attālumi starp zīmēm - dažādi;
c) 1 ir īsāki; pēdējie vieninieki - būtiski īsāki (iespējams, traucēja dzesēšanas šķidruma izplešanās trauks);
d) pats šrifts ir smalks, redzami 'posmi' gravēšanas laikā.
Lūk, viens no rūpnieciski izgatavotiem VIN (salīdzināšanai):
Dotajam auto: VIN uz dzinēja starpsienas - nav vispār:
Reģistrācijas uzlīme izskatās īsta (ar perforgāfiju), bet uzlīmēta šķībi:
Iespējams, ka pārdevējam bija auto oriģināla dokumenti, pēc kuriem no BMW AG tika pasūtīta uzlīme.
Tāds, lūk, auto, pērkot mazlietotu, VIRS tirgus vidējās vērtības, auto no Lietuvas. Auto, acīmredzot, dosies uz ekspertīzi.
Un, aktuāls paliek jautājums - kā tādu VIN (+neesošu VIN) varēja nepamanīt CSDD darbinieks, veicot salīdzināšanu? Turklāt, auto, kas tiek importēts no bēdīgi slavenās Lietuvas...
Visbeidzot piezīme - kaut arī auto (un tā konfigurācija) ir izvarota, aprīkojums, kas ir bijis vīru rīcībā, nav lēts.
Šiem auto CAS un DME FR nevar mainīt, ja motor_hours ir virs 10. Lai nomainītu FR/ISN, jāpāršuj viss bloks, kas ir pa spēkam, piemēram, BMW Explorer. Savukārt, BMW Explorer vajadzīgs arī MSD80 papildmodulis. Šis programmatūras komplekts maksā virs 2000 EUR.
raksts sūds, autors lohs
AtbildētDzēstCufiks sūds.
AtbildētDzēstberģu tusnim sanāk tāds pats konstruktors
AtbildētDzēstDiezgan slinki leishi bijuši ja nav pietiirijushi FA ..
AtbildētDzēstLabas rytas barlyukas
AtbildētDzēst