Piezīme par TA. N43/N53
Tiklīdz kā es saņemu vērtīgu informāciju par specifiskām niansēm, ko būtu vērts zināt visiem šo specifisko dzinēju lietotājiem, ASAP cenšos šo informāciju publicēt blogā.
Paldies katram, kurš dalās ar informāciju - gan no manis, gan citiem bimmerpofs lasītājiem.
Tikko saņēmu informāciju, ka vienam N43/N53 dzinēja lietotājam nav izsniegta TA uzlīme, jo dzinēja darbības laikā (pieslēdzot diagnostikas datoru) ir konstatēts, ka fuel mixture koriģējošie integratori (jeb STFT) esot ar fiksētu - nulles vērtību.
Šāda situācija (STFT ir ar nulles vērtību) ir gadījumā, ja dzinējs darbojas Homogeneous lean un Stratified charge (ar Lambda 1.4 .. 4.0). Ja dzinējs darbojas Homogeneous lean un Stratified charge, LTFT un integratori (STFT) netiek izmantoti!
Homogēnā (''parasta'' dzinēja) režīmā degvielas maisījums tiek ''pieregulēts'', izmantojot LTFT un STFT (Integratorus), jo proporcija gaiss:degviela jāuztur precīzi. Homogeneous lean un Stratified charge (specifiski režīmi tieši N43/N53 sērijas dzinējiem):
Tiesa gan,
00 21 12 (867)
Test instructions for the exhaust-gas (emissions) test on BMW vehicles with petrol engines
BMW vehicles as from model year 1968, MINI as from R50 and Rolls-Royce as from RR01
par Integratoru darbību nekas nav minēts, jo šāda tehniska nianse nekādi neattiecas uz atgāzu mērījumiem. Jeb, vienkāršoti - ja dzinēja atgāzes iekļaujas normās (arī Lambda: 1.0 .. 4.0, saskaņā ar augstākminēto dokumentu), nekādas papildus kontroles nebūtu jāveic.
Ja jums rodas problēmas ar TA seksmūgu iziešanu, aicinu izdrukāt augstākminēto dokumentu (brīvi pieejams Internetā) un pastāvēt uz to, ka šiem dzinējiem Lambda var būt paaugstināts līdz 4.0 gan tukšgaitā, gan daļējas slodzes apstākļos.
Integratoru kontrole ir nepamatota un neloģiska, ja Inspektors šo STFT parametru ''nekustēšanos'' min kā argumentu, ka auto dzinējs nestrādā korekti, iebilstiet!
Paldies katram, kurš dalās ar informāciju - gan no manis, gan citiem bimmerpofs lasītājiem.
Tikko saņēmu informāciju, ka vienam N43/N53 dzinēja lietotājam nav izsniegta TA uzlīme, jo dzinēja darbības laikā (pieslēdzot diagnostikas datoru) ir konstatēts, ka fuel mixture koriģējošie integratori (jeb STFT) esot ar fiksētu - nulles vērtību.
Šāda situācija (STFT ir ar nulles vērtību) ir gadījumā, ja dzinējs darbojas Homogeneous lean un Stratified charge (ar Lambda 1.4 .. 4.0). Ja dzinējs darbojas Homogeneous lean un Stratified charge, LTFT un integratori (STFT) netiek izmantoti!
Homogēnā (''parasta'' dzinēja) režīmā degvielas maisījums tiek ''pieregulēts'', izmantojot LTFT un STFT (Integratorus), jo proporcija gaiss:degviela jāuztur precīzi. Homogeneous lean un Stratified charge (specifiski režīmi tieši N43/N53 sērijas dzinējiem):
- degvielas daudzums (neizmantojot LTFT un STFT) nosaka pieprasīto griezes momentu;
- degvielas proporcija (Lambda 1.4 .. 4.0) tiek regulēta, mainot droseles atvērumu.
Tiesa gan,
00 21 12 (867)
Test instructions for the exhaust-gas (emissions) test on BMW vehicles with petrol engines
BMW vehicles as from model year 1968, MINI as from R50 and Rolls-Royce as from RR01
par Integratoru darbību nekas nav minēts, jo šāda tehniska nianse nekādi neattiecas uz atgāzu mērījumiem. Jeb, vienkāršoti - ja dzinēja atgāzes iekļaujas normās (arī Lambda: 1.0 .. 4.0, saskaņā ar augstākminēto dokumentu), nekādas papildus kontroles nebūtu jāveic.
Ja jums rodas problēmas ar TA seksmūgu iziešanu, aicinu izdrukāt augstākminēto dokumentu (brīvi pieejams Internetā) un pastāvēt uz to, ka šiem dzinējiem Lambda var būt paaugstināts līdz 4.0 gan tukšgaitā, gan daļējas slodzes apstākļos.
Integratoru kontrole ir nepamatota un neloģiska, ja Inspektors šo STFT parametru ''nekustēšanos'' min kā argumentu, ka auto dzinējs nestrādā korekti, iebilstiet!
Komentāri
Ierakstīt komentāru