Sprauslu kodēšana. Uzmanību!
Bug novērots ISTA + (ver. 4.10.20), bet, ļoti iespējams, ir arī ISTA D un citām ISTA+ versijām.
Bug būtība: pēc it kā sekmīgas MSD80 sprauslas(u) piekodēšanas patiesībā sprauslu piekodēšana tiek atzīmēta kā nesekmīga.
Sekas: DME strādā smagā limp modē - ilgu laiku netiek uzsākta pat Lambda zondu apsilde (tās netiek izmantotas). Netiek apstiprinātas LTFT, netiek veidotas cilindru individuālās adaptācijas.
Priekšnosacījumi bug:
Bug detalizēts apraksts.
Mēģinot piekodēt vienu vai vairākas sprauslas, pirmajā mēģinājumā to dati tiek saglabāti, nenodrošinot korektu DME statusu (piem., ignition ir OFF, vai dzinējs strādā), jeb ir komunikācijas problēmas datu saglabāšanas brīdī. ISTA+ parāda paziņojumu, ka konkrētie dati ''Not O.K.'' un parāda uzrakstu ''Could not save data''. Pēc atkārtota/korekta mēģinājuma (nodrošinot pareizu DME statusu) dati it kā tiek apstiprināti. ISTA+ parāda korektus saglabātos datus.
Bug saglabājas arī tad, ja pēdējā (korektajā) mēģinājumā jaunie sprauslu dati tiek ievadīti atkārtoti (un tie ir korekti).
Pēc sprauslu it kā sekmīgās piekodēšanas tiek veikta dzinēja re-adaptēšana. Šim nolūkam, ar INPA tiek dzēstas visas adaptācijas, izveidotas jaunas spararata adaptācijas.
Problēma - pēc jaunu spararata adaptācju izveidošanas, sākot jaunu braukšanas sesiju, nesākas platjoslas (vēlāk - arī kontroles) zondu apsilde. Situāciju neuzlabo pat vairākkārtēja DME ievadīšana sleep mode un atkārtota jaunu braukšanas sesiju sākšana.
Risinājums: izmantojot ISTA+, atkārtoti iekodēt VISAS sprauslas, rūpīgi sekojot DME statusam datu noglabāšanas brīdī. Ja sprauslu datu iekodēšana ir bijusi veiksmīga, nākošajā braukšanas sesijā DME nekavējoši sāks zondu apsildi (pie nosacījuma, ka sekmīgi veiktas spararata adaptācijas).
Piezīme: jauna braukšanas sesija - pirms tās DME bijis ievadīts sleep mode (start / stop pogas apgaismojums - bijis izslēgts).
Bug būtība: pēc it kā sekmīgas MSD80 sprauslas(u) piekodēšanas patiesībā sprauslu piekodēšana tiek atzīmēta kā nesekmīga.
Sekas: DME strādā smagā limp modē - ilgu laiku netiek uzsākta pat Lambda zondu apsilde (tās netiek izmantotas). Netiek apstiprinātas LTFT, netiek veidotas cilindru individuālās adaptācijas.
Priekšnosacījumi bug:
- mēģinot saglabāt sprauslas(u) jaunos kodējuma datus, iepriekšējos mēģinājumos nav sasniegts pareizs DME statuss (ignition: ON; engine: OFF);
- problēmas ar komunikāciju (PC to DME);
- iespējams - arī nepareizu (ar nekorektu checksum) datu ievades mēģinājums iepriekšējos mēģinājumos.
Bug detalizēts apraksts.
Mēģinot piekodēt vienu vai vairākas sprauslas, pirmajā mēģinājumā to dati tiek saglabāti, nenodrošinot korektu DME statusu (piem., ignition ir OFF, vai dzinējs strādā), jeb ir komunikācijas problēmas datu saglabāšanas brīdī. ISTA+ parāda paziņojumu, ka konkrētie dati ''Not O.K.'' un parāda uzrakstu ''Could not save data''. Pēc atkārtota/korekta mēģinājuma (nodrošinot pareizu DME statusu) dati it kā tiek apstiprināti. ISTA+ parāda korektus saglabātos datus.
Bug saglabājas arī tad, ja pēdējā (korektajā) mēģinājumā jaunie sprauslu dati tiek ievadīti atkārtoti (un tie ir korekti).
Pēc sprauslu it kā sekmīgās piekodēšanas tiek veikta dzinēja re-adaptēšana. Šim nolūkam, ar INPA tiek dzēstas visas adaptācijas, izveidotas jaunas spararata adaptācijas.
Problēma - pēc jaunu spararata adaptācju izveidošanas, sākot jaunu braukšanas sesiju, nesākas platjoslas (vēlāk - arī kontroles) zondu apsilde. Situāciju neuzlabo pat vairākkārtēja DME ievadīšana sleep mode un atkārtota jaunu braukšanas sesiju sākšana.
Risinājums: izmantojot ISTA+, atkārtoti iekodēt VISAS sprauslas, rūpīgi sekojot DME statusam datu noglabāšanas brīdī. Ja sprauslu datu iekodēšana ir bijusi veiksmīga, nākošajā braukšanas sesijā DME nekavējoši sāks zondu apsildi (pie nosacījuma, ka sekmīgi veiktas spararata adaptācijas).
Piezīme: jauna braukšanas sesija - pirms tās DME bijis ievadīts sleep mode (start / stop pogas apgaismojums - bijis izslēgts).
Komentāri
Ierakstīt komentāru