Ideāls auto jeb pilnīgs crap?

Šis posts būs noderīgs katram, kurš iegādājas vai plāno iegādāties auto, pat, ja tas nav BMW.
Lūdzu, noskatieties zemākievietoto video. Tas ir tapis Krievijā, attiecīgi - krievu valodā. Zemāk būs mani komentāri tiem, kas krievu valodu neprot un paskaidrojumi, kas ir tik īpašs šajā video.

Video redzams, ka visu remontu iespējams veikt pus-pagrīdes apstākļos, ar lētu aprīkojumu, attiecīgi - katrs no mums var nopirkt šādu ''saremontētu'' auto!

Video pamattēma - tiek atjaunots totalizēts BMW F10. Auto ir pamatīgi bojāts, par to nav šaubu. Interesantākais šajā video - kā tiek veikts remonts. Remonts tiek veikts tā, lai maksimāli slēptu tā pēdas.
Auto tiek samontēts no diviem BMW, taču pat diezgan pieredzējis auto eksperts diez vai atklās, ka vispār kāds remonts ir veikts!

    0:16 redzams auto pēc avārijas

    7:23 tas, kas palicis pāri no auto pēc tā, kad demontētas visas bojātās detaļas
    8:02 auto sanācis ''nedaudz'' šķībs
    8:11 lūk, ar kādu superprecīzu aprīkojumu (parastu lineālu) tiek mērīta auto ģeometrija

    Jūs jautāsiet - no kurienes uzradās auto ''veselā'' labā puse? No tādas pašas krāsas F10! Kas ir šis ''donors''? Video autori apgalvo:
    Donors eot pilnīgi legāls automobīlis, kas atpirkts no bankas. Auto esot biji viņu rīcībā vēl pirms šī remonta. Problēma esot bijusi - tas auto esot ar nabadzīgu aprīkojumu, bet šis - restaurējamais: ar bagātīgu.
    Esmu pārliecināts, ka tie ir meli. Jo, ja video autori saka patiesību - kāpēc jāgriež, jāmetina? Kāpēc nevar visu papildaprīkojumu instalēt legālā auto, ar tīru pagātni? Kāpēc jāveic šāds pamatīgs remonts auto, kura vērsturē datubāzēs ir minēts, ka tas ir norakstīts? Loģikas - pilnīgi nekādas. Turklāt, video sākumā video autors izpļāpājās, ka donoru vēl neesot redzējis, remonta stratēģija būšot skaidra pēc tā atgādāšanas.
    Acīmredzot, donors ir vai nu nozagts vai ''nozagts'' - īpašnieks pārdevis auto šiem remonta speciālistiem (jo nav vēlējies maksāt līzinga maksājumu, vai vienkārši vēlējies izkrāpt apdrošināšanu) un tad pieteicis auto kā zagtu.

    Un tagad - interesantākais. Kā šie meistari izveica ''neredzamu'' remontu?
    Attēlā atzīmētas metinājuma šuves:
    1. šuve pāri jumtam apslēpta vadītāja (otrā - veselajā) pusē, zem jumta moldinga;
    2. labajā pusē - šuve iet pa grīdu, viss slieksnis - vesels, no donora;
    3. priekšējās statnes rajona šuves - visas noslēptas zem spārna;
    4. aizmugurē - vienīgā šuve, kas redzama - ap 10 cm gara, redzama atverot bagāžnieku, izveidota maksimāli līdzīga rūpnīcas šuvei.

    14:32 vienīgā redzamā šuve - nomaskēta perfekti




    Kad projekta autoriem jautāja par SRS sistēmu, viņi atbildēja ''Video var redzēt sānu SRS spilvenu, arī pārējie tika uzstādīti''. Un - viņi pat nemeloja!
    6:45 redzams sānu SRS sistēmas spilvens
    Tiesa gan, ar 99% iespējamību - šie silveni ir tikai mulāžas. Jo, kā zināms SRS bloki pēc nostrādāšanas ir jāmaina pret jauniem. Jauni bloki maksā bargu naudu, neticu, ka šie vīri SRS blokus pirka. Ticamākais - ''pakodēja'' esošos, lai nerāda kļūdu simbolus KOMBI.  SRS komponentes tika uzstādītas, lai veicot vizuālu apskati, eksperts pārliecinātos, ka viss ir ''kārtībā''.

    Domāju, katram ir skaidrs, ka pēc šāda ''remonta'' auto vairs nav tāds, kādam tam jābūt. Atkārtotas avārijas gadījumā šī pielipinātā daļa vienkārši atdalīsies no pārējā auto karkasa, vadītāju un pasažierus neglābs arī nenostrādājušie AIRBAG. Ar laiku šīs metinājuma šuves rūsēs un zaudēs pat izturības minimumu.

    Kāpēc konkrētais piemērs ir uzmanības vērts?
    Lielākā daļa auto pircēju neviec īpašas auto pārbaudes pirkšanas brīdī. Taču, pat tie, kas tādu veiks, neko aizdomīgu nepamanīs. Pieņemsim, ka auto apskati veiks eksperts ar pieredzi un aprīkojumu.

    1. auto krāsas mērījumi visur (gan durvīm, spārniem, gan statnēs) uzrādīs rūpnīcas krāsojumu

    2. durvju ailās būs rūpnīcas metinājuma šuves
     
    3. noņemot plastmasas aizsargus durvju ailu apakšā - nekādas remonta pēdas nebūs atrodamas
     4. pārbaudot sānu SRS drošības spilvenus, ar tiem it kā viss būs kārtībā

    5. pašsaprotami, ka spārnu un motora pārsega skrūves ir smuki nokrāsotas auto krāsā - šo detaļu atkārtotu skrūvēšanu pamanīt būs grūti.





    Pēc šādas, pamatīgas pārbaudes - vai kādam vēl radīsies kādas aizdomas? Ieraksts datubāzēs par auto iznīcināšanu? Acīmredzot - kļūda! Jo auto taču ir ideālā kārtībā!
    Kā jūs redzējāt video - šādu remontu var veikt parastā garāžā, ar lētu aprīkojumu. Zagtu BMW - donoru: netrūkst, šie auto vienmēr bijuši zagtāko marku augšgalā. Attiecīgi - šādu remontu pāris vīru var veikt jebkur - kaut Polijas nomalē, Berlīnes pievārtē, Parīzes centrā.
    Esiet ļoti uzmanīgi - nepērciet auto, kuriem ir aizdomīga vēsture! Pārbaudiet auto datubāzēs pirms pirkšanas! Pārbaudiet auto reālo stāvokli! Uzticiet šo pārbaudes darbu profesionāļiem! 




    Komentāri

    Šī emuāra populārākās ziņas

    G31 Alpina problēmas. Part 1

    G31 Alpina problēmas. Part 3

    Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām