Valvetronic un komponentu defekti. Diagramma

Lai atvieglotu defektu atpazīšanu, izveidoju diagrammu Valvetronic Generation 2:

Leģenda:
  • iekšējais aplis - (deterioration): nodiluma ātrums
  • vidējais aplis - absolūtā nodiluma ietekme
  • ārējais aplis - formas maiņa un cilindru individālā ietekme
  • +ext - ārēju apstākļu ietekme (eļļošana, eļļas spiediens)

Nodiluma ātrums norāda nodilumam vairāk pakļautās detaļas. Attiecīgi - ja manāmas nodiluma pazīmes nav novērojamas detaļām, kas atzīmētas ar sarkanu (iekšējais aplis), nav pamata uzskatīt, ka ievērojams nodilums būs detaļām, kurām iekšējais aplis ir dzeltens vai zaļš.

Absolūtā nodiluma ietekme - norāda to, kā Valvetrnic darbību ietekmē konkrētās detaļas nodilums. Ja mezgla nodiluma ietekme tiek izkompensēta (tipiski - izmantojot HVA), nodiluma ietekme tiek klasificēta kā maza.

Formas maiņas ietekme. Raksturo tieši vārstu mazo atvērumu apstākļus (tukšgaita, maza pieprasītā grieze) un atšķirību starp tiem nozīmi. Šis parametrs ir īpaši aktuāls cilindru paliekoša disbalansa novērtēšanai. Virsmām, kurām norādīta augsta shape ietekme, jāveic savstarpēja detaļu salīdzināšana.

Šī diagramma uzskatāmi parāda:
  • VISU (izņemot HVA) detaļu absolūtais nodilums nerada būtiskas problēmas
  • HVA - vienīgajam ir augstas prasības pret izturību, absolūto un relatīvo (starp cilindriem) parametru maiņu, kā arī - tam raksturīga ārēja (eļļošanas) ietekm. Turklāt, jāatcerās - tieši HVA ir elements, kas nodrošina visu pārējo mezglu mazo 'jūtību' pret absolūto nodilumu!

Valvetronic Generation 1 diagramma izskatās nedaudz savādāk:

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

G31 Alpina problēmas. Part 1

G31 Alpina problēmas. Part 3

Dažas piezīmes par lodēšanas stacijām